🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28640.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

با ePTFE آشنا شوید؛ ماده فوق مقاومی که در مریخ‌نورد، لپ‌تاپ و حتی بدن کاربرد دارد [تماشا کنید]

کمپانی Gore که مخترع پارچه مقاوم گورتکس محسوب می شود، پلاستیک خاصی را توسعه داده که قابلیت مقاومت در برابر حرارت فوق العاده زیاد، سرمای ده‌ها درجه زیر صفر و نیروی ۲۲۶ کیلوگرمی را دارد. ماده ...

کمپانی Gore که مخترع - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - پارچه مقاوم گورتکس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - محسوب می شود، پلاستیک خاصی را توسعه داده که قابلیت مقاومت در برابر حرارت فوق العاده زیاد، سرمای ده‌ها درجه زیر صفر و نیروی ۲۲۶ کیلوگرمی را دارد.

ماده اصلی این پلاستیک غشای هیدروفوب ePTFE است که از طریق فرایند تنش دوطرفه از پلی تترافلوواتو اتیلن (PTFE) تولید می شود. این غشا که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - سال ها پیش توسط بنیانگذار کمپانی اختراع شد، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - در تعدادی از محصولات ورزشی درجه یک، لباس های مقاوم، لپ تاپ ها، کابل های 5G و ابزارهای پزشکی و حتی مریخ نورد هم استفاده شده است.

زمانی که شما یک ویدیوی 4K یا بازی با گرافیک بالایی را اجرا می کنید، سخت افزار لپ تاپ به واسطه پردازش سنگین داغ می شود. توسعه دهندگانی نظیر dell برای جلوگیری از انتشار حرارت به بخش های دیگر از ترکیب ePTFE استفاده می کنند. کمپانی امریکایی در XPS 13 این ماده را زیر لوله حرارتی قرار داده تا گرما را به سمت فن ها هدایت کند. ناسا هم از همین ماده برای حفاظت از بدنه فضاپیماها در برابر حرارت فوق العاده زیاد حین ورود به جو زمین استفاده می کند.

«لکسی ساویدز»، از کارکنان Cnet برای بررسی این ماده از نزدیک به مرکز نوآوری کمپانی Gore رفته است. وی در بخشی از تور علمی خود به آزمایشگاهی هدایت می شود که در آن پلاستیک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - معمولی و پلاستیک ساخته شده از ترکیبات ePTFE در دمای به شدت سرد آزمایش می شوند. پلاستیک معمولی بعد از قرار گرفتن در معرض نیتروژن با دمای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - منفی ۱۹۶ درجه به راحتی متلاشی می شود اما نسخه دوم به لطف ePTFE مقاومت فوق العاده‌ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - خود نشان می دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - این نوع خاص از پلاستیک برای نگهداری داروهای بیولوژیکی گرانقیمت در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - دماهای فوق سرد طراحی شده که شرایط آن شباهت زیادی به سطح مریخ دارد.  تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همداندر بخش دیگری از آزمایش لکسی سعی می کند با وارد کردن فشار زیاد از طریق یک وسیله ورزشی پلاستیک را پاره کند ولی راه به جایی نمی برد. از ePTFE می توان در بدن انسان برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر همدان استان همدان - باز کردن شریان ها و عروق خونی استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone