🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28633.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اسنپ احتمال تغییر ماهیت این تاکسی‌ اینترنتی را مطرح کرد

کمیسیون زیربنایی هیات دولت فردا (۱۵ اردیبهشت) در جلسه‌ای می‌خواهد در خصوص اصلاح لایحه‌ قانون توسعه‌ی حمل‌ونقل عمومی تصمیم‌گیری کند. یکی از اصلاحات این لایحه لغو قانون نظام صنفی برای تاکسی‌های اینترنتی و الزام آنها به ...

کمیسیون زیربنایی هیات دولت فردا (۱۵ اردیبهشت) در جلسه‌ای می‌خواهد در خصوص اصلاح لایحه‌ قانون توسعه‌ی حمل‌ونقل عمومی تصمیم‌گیری کند. یکی از اصلاحات این لایحه لغو قانون نظام صنفی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - تاکسی‌های اینترنتی و الزام آنها به دریافت مجوز از شهرداری‌هاست؛ اتفاقی که به گفته مدیرعامل اسنپ، می‌تواند ماهیت کلی کسب‌وکارهای حوزه حمل‌ونقل را دگرگون کند یا در مرحله بعدی باعث توقف فعالیت و تعطیلی آنها شود.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - گفتگو با دیجیاتو از اقدامات پنهانی وزارت کشور به عنوان متولی شهرداری‌ها پرده برمی‌دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - می‌گوید:

«وزارت کشور سعی می‌کند به صورت پنهانی لایحه مورد نظرش را به تصویب برساند. به این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - مفهوم که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - تاکسی‌های اینترنتی را مجبور به دریافت مجوز از شهرداری‌ها کند. بارها اعلام کرده‌ایم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - که این موضوع به معنای اتمام فعالیت ما خواهد بود؛ چراکه برای کسب‌وکار ما سنگین و گران تمام خواهد شد. وزارت کشور قصد دارد ابزارهای نظارت سنتی را در پلتفرم‌های نوین اجرایی کند. وقتی ما از شهرداری‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - مجوز بگیریم، قیمت‌گذاری باید بر اساس مصوبه شورای شهر باشد و از وضعیت قیمت‌گذاری پویایی که داریم، خارج خواهیم شد. از سوی دیگر می‌خواهند بر تعداد خودروهایی که در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - سامانه خودمان داریم محدودیت قرار دهند در صورتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - ما بر اساس عرضه و تقاضا و نیاز بازار جذب خودرو داریم. پس این قوانین و مقررات دست‌وپاگیر که مختص تاکسی‌های سنتی است، می‌تواند باعث از بین رفتن کسب‌وکار ما شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان

او در پاسخ به این سوال که اسنپ و سایر شرکت‌های فعال در این حوزه در برابر این تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - چه کارهایی انجام داده‌اند، گفت: «سعی کرده‌ایم به کسانی که در این کمیسیون تصمیم‌گیرنده هستند، خطرات را اطلاع‌رسانی کنیم. با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفتگو کرده‌ایم. از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - طرفی وزارت صنعت، معدن و تجارت را نیز در جریان تبعات این تصمیم قرار داده‌ایم. اکنون صرفاً می‌توانیم امیدوار باشیم که تصمیم درستی اتخاذ کنند.»

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تاکسی‌های اینترنتی، نظارت شهرداری‌ها را بر عملکرد خود پذیرفته بودند. اما در این میان دستورالعمل نظارتی شهرداری بر تاکسی‌های آنلاین بیشتر از دو سال‌ است - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - که در انتظار تصویب توسط وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی است. مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این سوال که آیا اساساً وزارت کشور به دنبال تصویب دستورالعمل است یا خیر، می‌گوید:

«جلسات متعددی درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - دستورالعمل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - نظارتی داشته‌ایم و اتفاقاً خیلی هم خوب پیش رفته‌اند. آخرین جلسه ما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - هم شنبه گذشته بود. جای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - تاسف است که وقتی می‌توان همین دستورالعمل را به نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - رساند و طبق نظر هیات وزیران عمل کرد، وزارت کشور اصرار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - داشته باشد تا لایحه مورد نظر خودش را از طریق دیگری جلو ببرد. اینجا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - صرفاً بحث اسنپ نیست. تاکسی‌های اینترنتی بالغ بر ۲ میلیون راننده دارند. این موضوع عملاً باعث از بین رفتن این کسب‌وکارهاست.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان

مدیرعامل اسنپ درباره تغییراتی که وزارت کشور و شهرداری با دادن مجوز به دنبال آنها هستند، می‌گوید که آنها می‌خواهند ذات کسب‌وکار تاکسی‌های آنلاین را تغییر دهند. به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - گفته علاقبند، یکی از این موارد مربوط به شرایط خاص آب‌وهوایی مانند هوای بارانی یا برفی است که در چنین بازه‌هایی، تاکسی‌های آنلاین اجازه تغییر قیمت خود را نخواهند داشت. همین شرایط باعث می‌شود تا رانندگان، سفر را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - قیمت‌های کم قبول نکنند و در واقع مردم برای استفاده از اسنپ ناتوان باشند. مدیرعامل اسنپ همچنین موضوع ایجاد محدودیت در جذب راننده یا استفاده از نوع خاصی خودرو را مطرح می‌کند و می‌گوید که تمام این اتفاقات در صورت لزوم دریافت مجوز از شهرداری، باعث می‌شود تا این کسب‌وکار به شکل کلی تغییر کند و به همین دلیل نیز احتمال تعطیلی آن وجود دارد.

ژوبین علاقبند راه‌حل نهایی را در تدوین دستورالعمل برای ادامه فعالیت اسنپ به شکل پویا و موثر می‌داند. او در همین رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - می‌گوید: «ما نه مخالف نظارت شهرداری و نه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - مخالف برنامه ریزی شهری هستیم. چیزی که مخالفش هستیم، عوض شدن کسب‌وکار ماست. اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - دستورالعمل نظارتی تصویب شود، نظر دو طرف تامین شده است و مناسب‌تر است که وزارت کشور هم دستورالعمل نظارتی را مبنای کار قرار دهد. در حالی که وزارت کشور می‌‌خواهد به تاکسی‌های آنلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - مجوز بدهد و سپس به زور شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر منجیل استان گیلان - خودش را به آنها تحمیل کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone