🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28628.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: شناسایی دو برادر که نقش بزرگی در تامین سیم‌کارت‌ پیامک‌های مزاحم داشتند

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک توئیت دو شرکت که متعلق به دو برادر است را به عنوان عامل مهم تامین سیم‌کارت‌ برای ارسال پیامک‌های مزاحم معرفی کرد. آذری جهرمی در ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک توئیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - دو شرکت که متعلق به دو برادر است را به عنوان عامل مهم تامین سیم‌کارت‌ برای ارسال پیامک‌های مزاحم معرفی کرد.

آذری جهرمی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - صفحه توئیتر خود نوشت دو شرکت به نام‌های «داتیس شهر راز» و «تک رایان سپهر» مربوط به دو برادر در تأمین سیم کارت‌های ارسال پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی نقش زیادی داشته اند:

«شرکت اولی ۴۲ درصد و دومی ۳۱ درصد از سیم کارت‌هایشان - حدود ۲۰۰۰ هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - عدد - برای ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم استفاده شده است. برخورد می‌کنیم.»

وزیر ارتباطات پیش از این با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - اشاره به کاهش ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - شخصی به ۴۰۰ سیم‌کارت در روز، از شناسایی و پیگیری قضائی شرکت‌ها و افراد ارسال‌کننده خبر داده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی

پیامک‌های مزاحم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - موضوعی است که وزیر ارتباطات مدت‌هاست مقابله با آنها را در دستور کار خود دارد. وزارت ارتباطات در ابتدا اقدام به شناسایی و مسدودسازی سیم‌کارت‌های ارسال کننده پیامک‌های تبلیغاتی کرد. جهرمی این روند را ادامه داد و پس از مدتی در توییتر نظرسنجی برای ساماندهی پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی انجام داد که در آن ۵۹ درصد از کاربران به موضوع محدودیت تعداد ارسال پیامک در روز رای دادند.

همچنین طبق آخرین آمار منتشرشده در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - تاکنون ۱۲۲ هزار و ۱۱۶ سیم‌کارتی که به عنوان سیم‌کارت‌های مزاحم ارسال‌کننده‌ی پیامک تبلیغاتی شناسایی شدند، مسدود شدند. پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - این نیز «مجید حقی» معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، با بیان این‌که پیامک‌های مزاحم در یک بازه زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - دو تا سه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - ماهه به مراتب کم شده است، گفته بود شکایات درباره پیامک‌های تبلیغاتی هم به مراتب کمتر شده است. پیامک‌های تبلیغاتی در حال حاضر بیش‌تر از شماره‌های شخصی هستند و ارسال پیامک از سرشماره‌ها کمتر شده است.

 

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی

با شناسایی و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرکزی استان مرکزی - مسدود کردن سرشماره‌های تبلیغاتی، صاحبان کسب‌وکارها به شماره‌های شخصی روی آوردند که به دلیل نامحدود بودن این شماره‌ها، شناسایی آنها دشوارتر شد. در ادامه رگولاتوری راهی را برای معرفی سیم‌کارت‌های مزاحم پیشنهاد داد که افراد بتوانند ارسال‌کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی را به سامانه ۱۹۵ معرفی کنند و البته خود رگولاتوری هم تصمیم به رفتارشناسی سیم‌کارت‌هایی که تنها برای ارسال پیامک از آنها استفاده می‌شد گرفت. بنابراین در حال حاضر می‌توان از سامانه #۸۰۰* برای جلوگیری از ارسال پیامک‌ها و سامانه ۱۹۵ برای مسدودسازی سیم‌کارت‌های شخصی مزاحم استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone