🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28638.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شهردار تهران: برای حل معضلات تهران از استارت آپ ها حمایت میکنیم

در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری که به عنوان اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران برگزار شد «پیروز حناچی»؛ شهردار تهران بر حمایت از استارت اپ‌ها بمنظور رفع چالش‌های ...

در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری که به عنوان اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران برگزار شد «پیروز حناچی»؛ شهردار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - تهران بر حمایت از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - استارت اپ‌ها بمنظور رفع چالش‌های شهری تأکید کرد.

حناچی در این نشست ضمن تأکید بر حرکت‌های نوآورانه برای حل چالش‌های شهری گفت اگر شهرداری مهم‌ترین مشکلات شهر را با مشارکت و حضور مردم حل کند قطعا موفق‌تر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری، حناچی با بیان اینکه روزانه ۹ هزار تن زباله در سطح شهر جمع آوری و حمل می‌شود، اظهار کرد که زباله‌ها را به جنوبی‌ترین مناطق تهران و ۴۵ هزار تن نخاله به سمت جاده آبعلی منتقل می‌شود. به گفته شهردار تهران هزینه حمل، ارزش این مواد و بی‌استفاده بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - آنها و همچنین مشکلات زیست محیطی که پیش می‌آورد از جمله چالش‌هایی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید:

«ما سیاست کلی‌مان برای حل معضلات در تهران استقبال و حمایت از استارتاپ هاست اما آنچه نیازمندیم در حوزه پسماند، دیدن این مسئله به عنوان یک چرخه است و نه یک پروژه. قدم اول در حوزه پسماند، کاهش تولید زباله است و قدم بعدی تفکیک از مبدأ که باید تمام توانمان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - را ابتدا بر روی این دو گام متمرکز کنیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان

همچنین «محمد فرجود» مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با اشاره به برنامه تهران هوشمند در افق ۱۴۰۰ توضیح داد که آغاز ۱۰۰ پروژه شهر هوشمند، تخصیص فضای لازم برای ۱۰۰ کسب و کار نوآور، راه اندازی ۱۰ مرکز زندگی هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - (living lab)، راه اندازی ۵ مجتمع فناوری و نوآوری شهری و راه اندازی آزمایشگاه شهر هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - (Test Bed) از مهم‌ترین برنامه‌های آینده ما برای تبدیل پایتخت به شهری هوشمند است. مدیرعامل سازمان فاوا سپس ضمن مروری بر پروژه‌های سازمان برای هوشمندسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - تهران گفت:

«فرصت‌های زیادی در کنار چالش‌های شهر موجود است که شرکت‌های نوآور و استارتاپهایی با ایده‌های خلاق می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند. ما می‌توانیم در این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - خصوص برای این شرکت‌ها فضای کار ایجاد کنیم. همچنین اعطای مجوزهای لازم برای انجام فعالیت‌هایشان را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. سرمایه گذاری، تخصیص فضای تبلیغات شهری و زیرساخت‌های فنی لازم از دیگر امکانات و کمک‌های شهرداری تهران به کسب و کارهای خلاقانه است.»

فرجود در ادامه با ابراز رضایت از برگزاری اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران ادامه داد که از ابتدای کار مدیریت شهری جدید سعی بر تعامل با همه بازیگران اکوسیستم نوآوری وجود داشته است و رویداد «اینوتهران» که امروز اولین گام آن را برداشته شده است در ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - این تعاملات و موجب دسته بندی چالش‌ها و نیازهای شهری و جمع آوری ایده‌ها و ارائه راهکارهاست.
او سپس با تأکید بر اینکه در همه موضوعات پسماند شهری از زنجیره تولید تا تفکیک، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - جمع آوری، دفع و بازیافت زباله زمینه انجام کار جدی و نوآورانه فراهم است تشریح کرد:

«با تغییر روال‌ها و تبدیل شیوه‌های دستی به مکانیزه می‌توان به داده‌های درست رسید و تحلیل این داده‌ها می‌تواند در توصیف شرایط موجود به ما کمک بسیاری کند و پس از آن و بر اساس اطلاعات به دست آمده است که می‌توان تصمیمات درستی گرفت و مدیریت و نظارت هوشمندانه‌ای داشت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان

«رضا عبدلی» مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - تهران نیز در این نشست با اشاره به تولید روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور عنوان کرد که از این رقم تنها تهران نزدیک به ۱۵ درصد زباله تولیدی کشور را به خود اختصاص داده است:

«با ایجاد شرایط اقتصادی جدید و همچنین بهره گیری از الگوی صرفه جویی توسط شهروندان و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - ساماندهی که در حوزه پسماند ظرف سال‌های گذشته اعمال شده است نسبت به سنوات قبل شاهد کاهش هزار تنی پسماند در غرب تهران بوده‌ایم.»

مدیرعامل سازمان پسماند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تهیه طرح جامع پسماند شورای شهر تهران تا پایان سال جاری اشاره و ابراز امیدواری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - کرد که طرح جامع پسماند شهر تهران تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - پایان سال جاری تهیه و چشم انداز آینده شهر تهران در حوزه پسماند به‌روشنی مشخص خواهد شد؛ همچنین مدرن سازی ناوگان مدیریت پسماند نیز در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان

«علی وحدت» مدیرعامل صندوق - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - نوآوری و شکوفایی نیز در ادامه، رونق نوآوری را مستلزم تعامل همه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - ذی‌نفعان دانست و اظهار کرد که عرصه شهری مملو از فرصت‌هاست و با راه‌های خلاقانه می‌توان بسیاری از چالش‌ها را حل کرد و با ایجاد خدمات نوآورانه می‌توان تحریم‌ها را بی‌اثر کرد و موجب رونق تولید شد.

در ادامه این نشست، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران نیز با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - ابراز رضایت از برگزاری این رویداد، رفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - به سمت هوشمندسازی را الزامی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - دانست: «در دنیا انقلابی در عرصه کسب و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - کارهای نوین انجام شده و اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - ما به این حرکت نپیوندیم متضرر خواهیم شد.»

در پایان این رویداد جلسه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گرگان استان گلستان - پرسش و پاسخی میان شرکت کنندگان از استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های نوآور و همچنین دانشجویان و پژوهشگران شهری با مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری و مدیرعامل سازمان پسماند و همچنین نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone