🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28626.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

میان‌رده ویوو S1 Pro با دوربین سلفی جهنده ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو دو ماه پیش از اسمارت فون S1 با چیپست هلیو پی70 و دوربین جهنده رونمایی کرد و حالا نسخه پروی این گوشی را با سخت افزار قوی تر معرفی کرده است. ویوو S1 Pro شباهت ...

ویوو دو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ماه پیش از اسمارت فون S1 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - با چیپست هلیو پی70 و دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - جهنده رونمایی کرد و حالا نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - پروی این گوشی را با سخت افزار قوی تر معرفی کرده است.

ویوو S1 Pro شباهت زیادی به مدل قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - دارد اما در آن خبری از تراشه مدیاتک نیست و در عوض به چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز شده است. چیدمان این چیپ دو خوشه ای نامتقارن است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - آن دو هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز اجرای فعالیت های سنگین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - را بر عهده دارند و شش هسته کم مصرف با فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتزی نیاز کاربر را در شرایط عادی برآورده می کنند.

پیکربندی حافظه اما جای تعجب دارد چرا که نسخه ۶ گیگابایتی با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه و نسخه ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت فضا برای ذخیره داده داده ها از راه می رسد. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان

نمایشگر ویوو S1 Pro به لطف دوربین جهنده ۹۱.۶۴ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که حتی در برخی پرچمدارها هم شاهد آن نیستیم. در این نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ۶.۳۹ اینچی با پنل امولد، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خبری از بریدگی یا حفره نیست.

محصول جدید ویوو از نظر تصویربرداری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و دوربین اصلی آن شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سازگار با فناوری پیکسل چهارگانه (ترکیب پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ها در نور کم برای تولید خروجی بهتر)، ۸ مگاپیکسلی واید و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج است. برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه ویدیویی هم دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ۳۲ مگاپیکسلی جهنده در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های ویوو S1 Pro  باید به سنسور اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - زیر نمایشگر، اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، کلید اختصاصی برای دستیار صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. یکی از معدود نقاط ضعف دستگاه تعبیه درگاه microUSB به جای Type C است.

این موبایل میان رده از دو روز دیگر و در رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. دیگر نکته جالب فروش هر دو نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر رودبار استان گیلان - ۶ و ۸ گیگابایتی ویوو S1 Pro با قیمت یکسان ۴۰۰ دلاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتیال نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** اجاق گاز و فر الجی GC-935S شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت رودبار گیلان روستای طلابر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر دیناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
وای داداش، شرکت الو خدماتش واقعا عالیه. من اجاق گاز و فرمونو بهشون دادم که تعمیرش کنن، درست توی منزلم هم کارشون رو انجام دادن. واقعا عالی و خدماتشون همیشه به خوبی انجام میشه. دیگه به جای شرکتای دیگه، من همیشه از خدمات شرکت الو استفاده میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone