🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31579.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت اج با NewsGuard به مصاف اخبار دروغ می رود

انتشار اخبار کذب و بی‌اساس در محیط اینترنت، این روزها به معضلی اساسی تبدیل شده و کسب و کارها و جوامع گوناگون را تحت تأثیر خود قرار داده است. بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی برای جلوگیری ...

انتشار اخبار کذب و بی‌اساس در محیط اینترنت، این روزها به معضلی اساسی تبدیل شده و کسب و کارها و جوامع گوناگون را تحت تأثیر خود قرار داده است. بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی برای جلوگیری از اشاعه این خبرها، تا امروز انواع روش‌ها از جمله اعمال فیلترهای انتشار را آزمایش کرده‌اند اما هیچ کدام از این‌ها 100 درصد مؤثر نبوده‌اند.

در همین راستا مایکروسافت با اج، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - مرورگری که تجربه‌ای یکپارچه از مرور وب در اندروید و ویندوز 10 ارائه می‌کند تصمیم گرفته که در مسیر مبارزه با چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - اخباری قدم بگذارد. راهکار سازندگان اپلیکیشن، خصوصیتی جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - به نام NewsGuard بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

مایکروسافت اج در آپدیت جدید، به قابلیتی مجهز شده که می‌تواند اخبار کذب را از خبرهای سالم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - تشخیص داده و مانع انتشار آن‌ها میان کاربران شود. مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - در معرفی این قابلیت جدید ویژگی‌های آن را اینگونه شرح می‌دهد:

NewsGuard از ژورنالیسم برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - مبارزه با اخبار کذب و اطلاعات غلط منتشر شده در وب استفاده می‌کند. تحلیلگران آموزش دیده ما، که همگی ژورنالیست‌های باتجربه‌ای هستند در برندهای انتشار اخبار آنلاین به تحقیق و تفحص می‌پردازند تا به خوانندگان کمک کنند که ژورنالیست‌های مشروع را از پایگاه‌های خبری غیر معتبر تشخیص بدهند.

قابلیت جدید مایکروسافت اج، در ابتدا برای چند هفته تست‌های بتای خود را پشت سر می‌گذارد و سپس در گوگل پلی استور منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - می‌شود. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که این خصوصیت را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - دیوایس‌های iOS نیز منتشر خواهد کرد. با این وجود هنوز مشخص نشده که طرز دقیق کار این قابلیت چگونه خواهد بود.

در انتها بد نیست بدانید که این فقط مایکروسافت نیست که دغدغه مبارزه با اخبار دروغ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - را دارد. چند روز پیش اپلیکیشن واتس اپ اعلام کرد که برای جلوگیری از نشر اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - کذب در این پلتفرم پیام‌رسانی، برای فوروارد کردن پیام‌ها به دیگران محدودیت قرار می‌دهد. در این محدودیت جدید، کاربران واتس اپ هر پیام واحد را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - می‌توانند نهایتا برای پنج نفر فوروارد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone