🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31586.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه موبایل مجهز به لنز مایع توسط هواوی

به نظر می‌رسد هواوی در حال کار روی یک گوشی جدید مجهز به تکنولوژی لنز مایع است. بر خلاف اکثر دوربین‌ها که از لنز مکانیکی یا نرم‌افزار برای تغییر فوکوس استفاده می‌کنند، دوربین‌های مجهز به ...

به نظر می‌رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - هواوی در حال کار روی یک گوشی جدید مجهز به تکنولوژی لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - مایع است.

بر خلاف - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - اکثر دوربین‌ها که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - از لنز مکانیکی یا نرم‌افزار برای تغییر فوکوس استفاده می‌کنند، دوربین‌های مجهز به لنز مایع همان‌طور که از اسمشان مشخص است از یک مایع که ترکیبی از آب و روغن است برای انجام این کار استفاده می‌کنند.

به طور کل لنز مایع تفاوت‌های زیادی با سایر لنزها دارد. جدا از سرعت بسیار بیشتر لنزهای مایع در فوکوس، به خاطر عدم نیاز به قطعات متحرک آن‌ها جای کمتری را اشغال می‌کنند و بنابراین طراحی گوشی به طور کامل تحت تاثیر این قضیه تغییر خواهد کرد. در ضمن، این نوع از لنزها می‌توانند به محدوده متنوع تری از زوم دست پیدا کنند. این کار تنها با تغییر ولتاژ و در نتیجه تغییر در شکل مایع لنز ممکن خواهد شد. نحوه کارکرد چنین لنزی در ویدیوی زیر شرح داده شده است:

لنزهای مایع پیش از این در دوربین‌های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند اما به نظر می رسد هواوی راه تازه‌ای را برای استفاده از آن‌ها در گوشی‌های هوشمند پیدا کرده و حتی پتنتی از گوشی‌های مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - به چنین لنزی را در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - حدود دو ماه قبل به ثبت رسانده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - هواوی در حال توسعه یک ماژول دوربین سه گانه است که از یک لنز RGB، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - یک لنز مونوکروم و در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - یک لنز دوربین مدت پرواز یا TOF بهره خواهد برد. بر اساس گفته‌های این منبع، ماژول دوربین ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - شده از یک لنز مایع هم بهره می‌برد که به طور عمودی در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - کنار فلش LED دستگاه قرار گرفته است.

پیش بینی می شود که طی سال جاری میلادی هواوی در گوشی‌هایی مانند میت 30 پرو از چنین لنزی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده کند که در این صورت، این موضوع اتفاق عظیمی در بازار موبایل محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone