🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31593.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در اندیشه ساخت نمایشگر سه بعدی با قابلیت تشخیص چهره

به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) رویت شده که به نمایشگر‌های سه بعدی اختصاص دارد و کاربران می‌توانند تلفن‌ هوشمند یا تبلت‌شان را به آن ...

به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) رویت شده که به نمایشگر‌های سه بعدی اختصاص دارد و کاربران می‌توانند تلفن‌ هوشمند یا تبلت‌شان را به آن متصل کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان

این احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - وجود دارد که سامسونگ از این نمایشگر سه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - بعدی در تولید تلویزیون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - یا مانیتور استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - کند و بدین شکل بتواند محتواهای مختلفی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - تصویر، ویدیو و بازی‌های سه بعدی را جلوی چشمان کاربر به نمایش بگذارد.

تصاویر این پتنت نشان می‌دهد که کاربر می‌تواند اطلاعات زیادی را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت به این نمایشگر سه بعدی بفرستد. برای مثال اگر کاربر در حال مکالمه باشد، نمایشگر سه بعدی وظیفه نمایش فرد دیگر را بر عهده دارد و علاوه بر این کاربر می‌تواند فایل موسیقی را نیز به صورت همزمان روی این صفحه نمایش پخش کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان

در این پنل‌ها دو تکنیک مختلف استریوسکوپی و هولوگرافیکی برای پخش محتوای سه بعدی در نظر گرفته شده است. در روش استریوسکوپی از دو عکس مختلف برای نمایش تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - سه بعدی استفاده می‌شود. در حالی که متد هولوگرافیک، یک عکس صاف را نمایش می‌دهد اما این تصویر از زوایای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - مختلف ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌شود.

صفحه نمایش سه بعدی سامسونگ از یک رابط کاربری ویژه با قابلیت‌های مخصوص سه بعدی بهره می‌برد. بدین ترتیب این رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - کاربری نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - به نسخه‌ی دو بعدی، ویژگی‌های بهتری را به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان

کاربر می‌تواند به صورت لمسی یا استفاده از قلم مخصوص با دیوایس خود تعامل داشته باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - با این حال، در صفحه نمایش‌ مذکور سنسور‌هایی تعبیه شده و کاربر می‌تواند با بهره گرفتن از آنها، به تعامل با اشیای سه بعدی بپردازد. این سنسور‌ها از امواج فرا صوت و تابش فرو سرخ استفاده می‌کنند تا بتوانند بدین شکل نحوه‌ی ارتباط کاربر با اشیا را بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند.

همچنین دوربین گجت‌های مختلف قادر خواهند بود که اشیا سه بعدی را شناسایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند و اطلاعاتی نظیر شکل یا رنگ آنها را تشخیص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاج گل نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای، خیلی راضیم از خدمات شرکت تعمیرچی! اجاق گاز و فر نوژن 9050W من زمانی که خراب شده بودن، خیلی ناراحتم بود! ولی با تلاش و دقت این شرکت محترم، بلاخره مشکلات این دو تا رو پیدا و حل کردن! واقعا لاهیجان این شرکت محترم رو دوست داره و همیشه پیشنهاد میکنم به دوستام که استفاده کنن! سپاسگزارم بابت خدمات تون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone