🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31587.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توضیحات مدیرعامل سداد در مورد حواشی ماجرای قطع اینترنت

به گزارش روابط عمومی شرکت سداد، «محمدمهدی صادق»، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، در پی انتشار شایعاتی در خصوص قطع اینترنت به نقل از این شرکت می‌گوید: «این شایعات بخاطر تست‌هایی است که به منظور برطرف ...

به گزارش روابط عمومی شرکت سداد، «محمدمهدی صادق»، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، در پی انتشار شایعاتی در خصوص قطع اینترنت به نقل از این شرکت می‌گوید:

«این شایعات بخاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - تست‌هایی است که به منظور برطرف کردن اختلالات جزیی شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - این شرکت صورت می پذیرد و از نظر فنی برای استاندارد سازی سیستم‌ها و انجام تست‌های تاب‌آوری سیستم و تطبیق با معیارهای ملی ما ضروری است.»

صادق همچنین موضوع قطع اینترنت و الزام به استفاده از سرورهای داخلی را از طرف شرکت سداد و شاپرک تکذیب می‌کند و می‌گوید: «تغییر آی‌پی‌ها و تنظیمات جدید تجهیزات این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - امری عادی و رویه جاری این شرکت است که به پذیرندگان نیز در مواقعی که اینگونه تست‌های فنی صورت می پذیرد اطلاع - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - رسانی می‌شود. اساسا طرح شایعه‌ی قطع اینترنت وهر نوع گمانه‌زنی در این زمینه و اعلام هرگونه الزام و اجبار در خصوص انتقال سرورها به داخل کشور از طرف این شرکت و شرکت شاپرک قویا تکذیب می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان

به گزارش دیجیاتو، در واقع سداد نقشی در موضوع رزمایش قطع اینترنت و همچنین الزام شرکت‌ها برای استفاده از سرورهای داخلی نداشته و صرفاً‌ با ارسال نامه‌ای، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - اختلال برنامه‌ریزی شده برای تاب‌آوری تجهیزات از سوی سازمان پدافندغیرعامل را به پذیرندگان درگاه‌های پرداخت اینترنتی خود گزارش داده بود. با این حال این نامه در فضای مجازی و کانال‌های جوامع استارت‌آپی دست‌به‌دست شد.

در این نامه که روز ۳۰ دی ماه از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد به پذیرندگان ارسال شده بود، اطلاع‌رسانی‌شده بود که کلیه پذیرندگانی که دارای سرور خارج از کشور هستند، در تاریخ هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کاشان استان اصفهان - تا ۱۲ به مدت دو ساعت سرویس مبتنی بر کارت نخواهند داشت. نامه مورد بحث بر اساس «اعلام سازمان پدافند غیرعامل» جهت «رزمایش قطع اینترنت» از سوی سداد صرفاً برای آگاهی پذیرندگان از وضعیت پیش رو ارسال شده بود.

وزیر ارتباطات شب گذشته عبارت «رزمایش قطع اینترنت» را «یکی از فجیع‌ترین عباراتی» دانست که برای ضایع‌کردن یک موضوع مهم مثل بررسی تاب‌آوری زیرساخت‌های حیاتی کشور به‌کار برده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone