🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31589.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف حفره‌های امنیتی در برترین اپلیکیشن‌های VPN مجانی

اخیراً شرکت Metrics Lab پژوهشی جدیدی انجام داده و به کاربران اندرویدی هشدار داده به اپلیکیشن‌های VPN مجانی در پلی استور گوگل اعتماد نکنند چرا که بیست درصد از ۱۵۰ اپلیکیشن برتر VPN مجانی منبع ...

اخیراً شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - Metrics Lab پژوهشی جدیدی انجام داده و به کاربران اندرویدی هشدار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - داده به اپلیکیشن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - VPN مجانی در پلی استور گوگل اعتماد نکنند چرا که بیست درصد از ۱۵۰ اپلیکیشن برتر VPN مجانی منبع بد افزار به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - شمار می‌روند. همچنین بیست و پنج درصد اپ‌های این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - لیست نیز حفره‌های امنیتی دارند و DNS کاربران را افشا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - می‌کنند.

بر اساس گزارشات کمپانی گوگل، کاربران اندرویدی تا به حال ۲۶۰ میلیون بار اپلیکشین VPN دانلود کرده‌‌اند. در این میان نام Metrics Lab به عنوان توسعه دهنده‌ی ده اپلیکیشن برتر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - VPN - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - گجت‌های اندرویدی به چشم می‌خورد.تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان

حال این شرکت، پژوهشی درباره‌ی اپلیکشین‌های VPN منتشر نموده و به نوعی سعی کرده شاخص ریسکی برای استفاده از این نوع اپ‌ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - اختیار کاربر بگذارد تا آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - بدانند با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - انتخاب سرویس‌های VPN مجانی، در معرض چه خطرهایی خواهند بود.

کارشناسان این شرکت با استفاده از ابزار VirusTotal متوجه شده‌‌اند که ۲۷ اپ از ۱۵۰ اپلیکیشن برتر VPN مجانی منبع بد افزار به شمار می‌روند. علاوه بر این ۲۵ درصد اپلیکشین‌های لیست ۱۵۰ اپ برتر VPN مجانی سرویس پلی استور - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - گوگل مشکلات نرم افزاری دارند و DNS کاربران را افشا می‌کنند.

این شرکت کشف کرده که برخی از اپلیکیشن‌های VPN مجانی مجوز‌های بی موردی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - کاربر درخواست می‌کنند. برای مثال ۲۵ درصد این اپ‌ها سعی می‌کنند بدون هیچ دلیلی موقعیت مکانی کاربر را تشخیص دهند. ۳۸ درصد این اپ‌ها تلاش می‌کنند به اطلاعات وضعیت دستگاه دسترسی پیدا نمایند.

از سوی دیگر ۵۷ درصد اپلیکیشن‌های VPN مجانی، کدی دارند که آخرین موقعیت مکانی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - کاربر را بدست می‌آورد.

شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بانه استان کردستان - کاربران کشور‌های مختلف استفاده از اپلیکیشن‌های VPN مجانی را به علت صرفه جویی در هزینه انتخاب کنند اما به باور کارشناسان موسسه Metrics Lab انتخاب چنین اپ‌هایی، خطر‌های خاص خود را دارد و ممکن است اطلاعات حیاتی کاربران را فاش کند. پس بهتر است در نصب چنین اپلیکیشن‌هایی تجدیدنظر نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone