🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31581.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی بدون کلید، اسپیکر و پورت شارژ دنیا معرفی شد

دیروز معاون ارشد کمپانی «لی نان» میزو از موبایل جدید این شرکت در چین رونمایی کرد. این گوشی میزو زیرو نام دارد و از طراحی بدون منفذ بهره می‌برد. برای این موبایل بدنه‌ای یکپارچه سرامیکی ...

دیروز معاون ارشد کمپانی «لی نان» میزو از موبایل جدید این شرکت در چین رونمایی کرد. این گوشی میزو زیرو نام دارد و از طراحی بدون منفذ بهره می‌برد. برای این موبایل بدنه‌ای یکپارچه سرامیکی سه بعدی انتخاب شده و کلید‌های فیزیکی یا درگاهی روی لبه‌های آن به چشم نمی‌خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان

میزو زیرو در واقع یک موبایل نازک و سبکی است که به یک صفحه نمایش امولد ۵.۹۹ اینچی و یک حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - مجهز شده است.

روی بدنه‌ی پشتی این موبایل آرایه دوربین دوگانه‌ای تعبیه شده که شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (IMX 380 سونی) و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دیگر (IMX 350 سونی) می‌شود. همچنین این موبایل به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان

موبایل یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - شده از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - میزان رم و حافظه‌ داخلی آن منتشر نشده است.

میزو زیرو از تکنولوژی شارژ بی سیم سریع mCharge استفاده می‌کند و بدین شکل نرخ شارژ ۱۸ واتی امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - پذیر شده تا به سرعت این موبایل را شارژ گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان

علاوه بر این موبایل مذکور موفق شده لیسانس IP68 را برای مقاومت در برابر آب بدست آورد. بدین صورت  حتی اگر این موبایل ۲.۵ ساعت در آب باقی بماند، مشکلی برایش به جود نخواهد آمد.

تکنولوژی صوت صفحه نمایش mSound 2.0 برای توسعه‌ی میزو زیرو در نظر گرفته شده و این فناوری موجب می‌شود که محتوای صوتی از طریق صفحه نمایش این موبایل پخش گردد. بدین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - ترتیب دیگر بلندگویی روی این موبایل به چشم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - نمی‌خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان

لی نان مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - استفاده از تکنولوژی mSound 2.0 موجب می‌شود که کاربر بتواند حتی در صورتی که موبایل را برعکس گرفته باشد، بتوانند به صحبت بپردازد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی زمان عرضه یا قیمت آن وجود ندارد و مشخص نیست این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسدآباد استان همدان - قرار است به کدامیک از بازار‌های جهانی وارد شود اما کاربران خواهند توانست میزو زیرو به دو رنگ مشکی یا سفید خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone