🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15021.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

watchOS 7.5 با ویژگی‌های جدید و macOS 11.4 با یک وصله امنیتی منتشر شد

اپل در کنار iOS 14.6، امروز از انتشار watchOS 7.5 و macOS 11.4 خبر داد. این دو به‌روزرسانی بیشتر به لحاظ عملکرد محصولات اپل را بهینه‌سازی می‌کنند ولی نسخه جدید macOS شامل یک وصله امنیتی ...

اپل در کنار iOS 14.6، امروز از انتشار watchOS 7.5 و macOS 11.4 خبر داد. این دو به‌روزرسانی بیشتر به لحاظ عملکرد محصولات اپل را بهینه‌سازی می‌کنند ولی نسخه جدید macOS شامل یک وصله امنیتی مهم است.

اپل پس از طی یک دوره آزمایشی بتا سرانجام watchOS 7.5 را برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد. اکثر تغییرات این نسخه در بخش عملکرد سیستم اعمال شده اما چند ویژگی جدید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی watchOS 7.5 برای اولین بار ویژگی ECG را در مالزی و پرو روی اپل واچ سری ۴ و بالاتر فعال می‌کند. این دو کشور همچنین می‌توانند از ضربان نامنظم قلب باخبر شوند. کسانی که از طریق اپلیکیشن Podcasts حق اشتراک پادکست‌ها را تهیه کرده باشند، اکنون از روی اپل واچ به این محتواها دسترسی پیدا می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان

به‌علاوه، نسخه جدید watchOS از Apple Card Family پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت می‌توانید اعتبار اپل کارت را با حداکثر ۵ نفر از اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

اپل همچنین امروز به‌روزرسانی macOS Big Sur 11.4 را به دست کاربران رسانده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - که پشتیبانی از کارت‌های گرافیک خارجی را گسترش می‌دهد و اصلاحاتی را در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - مرورگر سافاری اعمال می‌کند. این به‌روزرسانی یک وصله امنیتی هم دارد که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - یک آسیب‌پذیری خطرناک را برطرف می‌کند؛ این آسیب‌پذیری به بدافزاری موسوم به XCSSET اجازه می‌داد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - بدون اجازه کاربر از سیستم اسکرین‌شات - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - بگیرد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان

بدافزار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - XCSSET عمدتا توسعه‌دهندگان مک و پروژه‌های Xcode را هدف قرار می‌داد. این بدافزار امکان دسترسی مهاجم به دیسک را فراهم می‌کرد و با ضبط اطلاعات صفحه، داده‌های حساس فرد را به خطر می‌انداخت. نکته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - جالب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - این بود که بدافزار یادشده با AppleScript - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - نوشته شده بود تا شناسایی نشود.

حالا اپل تایید کرده که این مشکل در جدیدترین نسخه macOS حل شده است. البته این شرکت می‌گوید مشکل XCSSET - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رودسر استان گیلان - فقط می‌تواند متوجه کسانی باشد که اپ‌های خود را از بیرون اپ استور نصب کرده‌اند. اگر از مک استفاده می‌کنید و سیستم خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر این وصله امنیتی را از طریق System Preferences > Software Update نصب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone