🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15020.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسخه دوم سیستم عامل هارمونی ۱۲ خرداد برای گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌شود

هواوی امروز از طریق شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که HarmonyOS 2.0 را ۱۲ خرداد در مراسمی در چین معرفی می‌کند. اگرچه سیستم عامل هارمونی همین حالا برای دستگاه‌های IoT و تلویزیون‌های هوشمند عرضه شده، ...

هواوی امروز از طریق شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که HarmonyOS 2.0 را ۱۲ خرداد در مراسمی در چین معرفی می‌کند. اگرچه سیستم عامل هارمونی همین حالا برای دستگاه‌های IoT - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - و تلویزیون‌های هوشمند عرضه شده، ولی رونمایی ۱۲ خرداد بیشتر با هدف معرفی نسخه دوم این سیستم عامل برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها انجام خواهد شد.

هواوی با انتشار تیزر ویدیویی کوتاهی در صفحه ویبوی خود این خبر را به اطلاع کاربران رسانده. این ویدیو صفحه بوت سیستم عامل هارمونی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - را نشان می‌دهد که پیش از نمایش لوگوی HarmonyOS ابتدای لوگوی هواوی را به نمایش می‌گذارد. متن انتهای تیزر علاوه بر هارمونی، از معرفی یک محصول دیگر در این رویداد خبر می‌دهد. این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - محصول احتمالا میت‌پد ۲ خواهد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - بود که برای اولین بار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - با هارمونی عرضه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان

هواوی قبلا گفته بود که انتظار دارد تا پایان سال ۳۰۰ میلیون دستگاه از هارمونی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - استفاده کنند و یک سوم این آمار دستگاه‌هایی باشند که از کارخانه با این سیستم عامل به دست کاربران می‌رسند. این شرکت اوایل ۲۰۱۹ می‌خواست به بزرگ‌ترین فروشنده موبایل دنیا تبدیل شود ولی دولت آمریکا دو سال پیش تحریم‌هایی علیه هواوی تنظیم کرد که جلوی همکاری این غول چینی با شرکت‌های آمریکایی را گرفت. در نتیجه، هواوی دیگر نتوانست از سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - شود.

هواوی در ماه اوت ۲۰۱۹ نسخه اول - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - هارمونی را به عنوان جایگزینی برای اندروید معرفی کرد. این سیستم عامل هم مثل اندروید متن باز است و مبتنی بر لینوکس ساخته شده. طبق گزارش‌ها، نسخه بتای هارمونی شباهت بالایی به اندروید ۱۰ داشته، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - در نتیجه، این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی هارمونی ۲.۰ شباهت بیشتری به اندروید ۱۱ پیدا کرده باشد.

رئیس هیئت مدیره هواوی اخیرا در رویداد Huawei China Ecological Conference 2021 گفته بود: «هارمونی سیستم عامل کاملا اختصاصی هواوی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - است که با هدف کاهش وابستگی به اندروید و فراهم‌سازی قابلیت‌ها و پشتیبانی‌های پلتفرمی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - بیشتر نسبت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سقز استان کردستان - به سیستم عامل‌های موجود ساخته شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone