🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15017.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون SE ۲۰۲۰ قرار گرفت

ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که در کنار قیمت مقرون به صرفه، مشخصات فنی مناسبی هم دارد. یکی از قابلیت‌های جذاب این دستگاه، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. حالا ...

ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که در کنار قیمت مقرون به صرفه، مشخصات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - فنی مناسبی هم دارد. یکی از قابلیت‌های جذاب این دستگاه، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. حالا DxOMark دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو را مورد بررسی قرار داده که نتیجه‌اش، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - کسب امتیاز بالاتر نسبت به محصولاتی مانند آیفون SE ۲۰۲۰ و گلکسی زد فلیپ است.

این گوشی هوشمند به امتیاز کلی ۱۰۶ دست پیدا کرده که آن را در رده ۷۲ لیست DxOMark قرار می‌دهد، البته در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۹۹ دلار، سومین موبایل از نظر امتیاز دوربین محسوب می‌شود. امتیاز ۱۰۶ این دستگاه بالاتر از امتیاز ۱۰۳ آیفون SE ۲۰۲۰ و ۱۰۵ گلکسی زد فلیپ است.

گوشی ردمی در بخش عکاسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - و فیلمبرداری به ترتیب به امتیازهای ۱۱۱ و ۹۵ دست پیدا کرده و توانسته برای بخش زوم، امتیاز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - ۵۲ را بدست آورد. از آنجایی که این دستگاه فاقد دوربین تله‌فوتو است، کسب امتیاز پایین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - در بخش زوم چندان تعجب‌برانگیز نیست.

به گفته DxOMark این دستگاه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - در تصاویر پرتره در فضای باز جزئیات زیادی را ثبت می‌کند، نوردهی در فیلمبرداری دقیق است و نویز به خوبی در ویدیوها کنترل می‌شوند. علاوه بر این، محصول ردمی در تخمین عمق هم عملکرد دقیقی از خودش نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان

از ضعف‌های دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو می‌توان به دامنه دینامیکی پایین، جزئیات کم در هنگام زوم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - و همچنین وجود رنگ سبز در تصاویر در محیط‌های آزاد اشاره کرد.

به گفته DxOMark، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این دستگاه در شرایط نوری مناسب، تصاویر باکیفیتی می‌گیرد. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر خمام استان گیلان - در بخش فیلم‌برداری این دستگاه توانسته به امتیاز بالاتری نسبت به نسخه اگزینوس گلکسی S21 و S21 پلاس دست کند. این گوشی‌های هوشمند در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۹۳ را بدست آورده‌اند.

ما در گذشته گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو را در دیجیاتو برایتان بررسی کرده‌ایم. علاوه بر این، می‌توانید مقایسه این گوشی‌های هوشمند را هم در این لینک ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone