🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15023.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی نسل جدید چیپ اسنپدراگون 7c کوالکام برای لپ‌تاپ‌ها و کروم‌بوک‌ها

در اواخر ۲۰۱۹ شرکت کوالکام از چیپ‌های اسنپدراگون 8c و 7c برای لپ‌تاپ‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و همچنین کروم‌بوک‌ها رونمایی کرد. حالا شاهد معرفی نسل جدید چیپ اسنپدراگون 7c با حداکثر فرکانس ۲.۵۵ گیگاهرتز ...

در اواخر ۲۰۱۹ شرکت کوالکام از چیپ‌های اسنپدراگون 8c و 7c برای لپ‌تاپ‌های مجهز به ویندوز ۱۰ و همچنین کروم‌بوک‌ها رونمایی کرد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - حالا شاهد معرفی نسل جدید چیپ اسنپدراگون 7c با حداکثر فرکانس ۲.۵۵ گیگاهرتز هستیم.

نسل جدید چیپ اسنپدراگون 7c از هسته‌های Kyro بهره می‌برد که طبق ادعای کوالکام، تا ۱۰ درصد نسبتا به پلتفرم‌های رقیب سریعتر است. به نظر می‌رسد کوالکام برای چنین مقایسه‌ای پردازنده‌های Gemini Lake اینتل را مدنظر داشته. علاوه بر این، کوالکام مدعی شده که 7c Gen 2 در مقایسه با رقبا، تا دو برابر شارژدهی بیشتری برای دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد.

اگرچه با CPU سریعتری روبه‌رو هستیم، اما در حالت کلی تفاوت چندانی با تراشه‌ای که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، ندارد. این چیپ از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۸ و مودم LTE اسنپدراگون X15 بهره می‌برد که از نظر تئوری، حداکثر سرعت دانلود ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای کاربران به همراه دارد.

نسل جدید اسنپدراگون 7c مانند مدل قبلی‌اش، برای مشتریان با بودجه کم طراحی شده و طبق گفته کوالکام، اولین لپ‌تاپ‌های مجهز به آن در تابستان پیش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - رو از راه می‌رسند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - نخستین مدل‌ها هم تولید شرکت لنوو خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی

کوالکام در کنار معرفی این چیپ، از ساخت کیت توسعه‌دهنده اسنپدراگون برای ویندوز ۱۰ با کمک مایکروسافت خبر داد. این کیت می‌تواند یکی از بزرگترین مشکلات پلتفرم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - آرم برای ویندوز یعنی کیفیت و سرعت پایین اپ‌ها را برطرف کند.

اگرچه کوالکام اطلاعاتی درباره این کیت منتشر نکرده، اما گفته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - جزئیات بیشتری از آن را در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - کنفرانس بیلد مایکروسافت به اشتراک می‌گذارد. این دستگاه طراحی شبیه به مک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر شازند استان مرکزی - مینی با چیپ A12Z دارد که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن برای بهینه‌سازی اپ‌ها جهت اجرا در چیپ M1 استفاده کنند.

طبق تصویر، کیت کوالکام از پورت USB-A، درگاه کارت حافظه و احتمالا درگاه سیم‌کارت بهره می‌برد. احتمالا این کیت همراه با محصولات مجهز به نسل جدید چیپ اسنپدراگون 7c از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone