🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25655.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی مستحکم گلکسی Xcover FieldPro برای نیروهای امدادی و پلیس معرفی شد

سامسونگ طی رویدادی در شهر شیکاگو از گوشی مستحکم خود به نام گلکسی Xcover FieldPro رونمایی کرد. به گفته شرکت کره ای این گوشی مناسب طیف گسترده ای از مشتریان سازمانی از جمله اداره های ...

سامسونگ طی رویدادی در شهر شیکاگو از گوشی مستحکم خود به نام گلکسی Xcover FieldPro رونمایی کرد. به گفته شرکت کره ای این گوشی مناسب طیف گسترده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - ای از مشتریان سازمانی از جمله اداره های پلیس، نیروهای امدادی، تکنسین ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - و سازمان های حمل و نقل است.

گوشی گلکسی Xcover FieldPro از نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 و نسبت تصویر 16 به 9، چیپست اگزینوس 9810، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت با کارت حافظه microSD) بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان

در پنل پشتی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با Dual Aperture در کنار حسگر اثر انگشت و سه LED فلش قرار گرفته و پنل جلویی میزبان دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه ضخیم بالای نمایشگر است.

در این گوشی دکمه های اختصاصی برای قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push-to-talk) و مواقع اضطراری تعبیه شده و طراحی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - به شکلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - است که فشردن آنها با دستکش ضخیم و در هوای بارانی و شرایط دشوار محیطی دیگر به آسانی انجام می شود.

این محصول از کانال رادیویی مخصوص نیروهای امدادی و پلیس به نام Band 14 پشتیبانی کرده و کاربر می تواند در مواقع اورژانسی مختصات جغرافیایی خود را نیز ارسال کند. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت داشته و به لطف باتری اضافه ای که در جعبه محصول قرار داده شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - کاربر می تواند به آسانی آنرا تعویض کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان

گوشی Xcover FieldPro دارای گواهی IP68 بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - بر اساس استاندارد نظامی MIL-STD 810G - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - ساخته شده است و در برابر سقوط، شوک، لرزش ها، دمای بالا، باران، غبار و آب (تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه) مقاومت می کند.

پلتفرم امنیتی Samsung Knox که برای حافظت از داده های گوشی به کار می رود، مجوز به کارگیری توسط دولت فدرال را کسب کرده است. مجموعه اینها سبب شده اند تا گوشی مورد بحث برای افرادی که در شرایط سخت محیطی کار می کنند مناسب باشد.

تلفن هوشمند Xcover FieldPro با سیستم عامل اندروید 9 (قابل ارتقا به اندروید 10) به دست نیروهای امدادی و پلیس می رسد و هنوز قیمت و احتمال عرضه آن برای مردم عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تاکستان استان زنجان - مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone