🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25660.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کاترپیلار از گوشی جان سخت CAT S52 به قیمت 554 دلار

کاترپیلار از جدیدترین گوشی بادوام خود به نام CAT S52 رونمایی کرد. سازنده قصد دارد با ترکیب کردن استحکام بالا با ظاهر کاربرپسند و ضخامت کم، طرز تفکر کاربران از گوشی های جان سخت که ...

کاترپیلار از جدیدترین گوشی بادوام خود به نام CAT S52 رونمایی کرد. سازنده قصد دارد با ترکیب کردن استحکام بالا با ظاهر کاربرپسند و ضخامت کم، طرز تفکر کاربران از گوشی های جان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - سخت که معمولاً ظاهر زمختی دارند را تغییر دهد.

گوشی CAT S52 ضخامتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - برابر با 9.69 میلیمتر و 210 گرم وزن دارد. فریم از آلومینیوم و پنل پشتی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - جنس پلی اورتان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - ترموپلاستیک (TPU) است که حالتی مات دارد تا میزان لغزش به حداقل برسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان

این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - گوشی دارای گواهی IP68 (مقاومت در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - برابر گرد و غبار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - و آب تا عمق 1.5 متری به مدت 35 دقیقه) و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD 810G همانند گوشی های S61 و S41 ساخت کاترپیلار است؛ با این تفاوت که این بار بدنه گوشی کمی زیباتر و به روز تر شده است.

نمایشگر 5.65 اینچی IPS با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل برای محافظت در برابر خط و خش کمی به سمت داخل فرو رفته و توسط لایه ای 0.7 میلیمتری از گوریلا گلس 6 محافظت می شود. در پنل پشتی فقط یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با ضریب اف 1.8 ساخت شرکت سونی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - با اندازه پیکسل 1.4 میکرون به چشم می خورد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

گوشی CAT S52 آزمایشات شوک حرارتی، محیط های کم فشار و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - پرفشار، تست نمک و 30 مرتبه سقوط از تمام جهات از ارتفاع 1.5 متری روی سطح بتونی را با موفقیت پشت سر گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان

از دیگر قابلیت های قابل توجه گوشی CAT S52 می توان به پشتیبانی از بلوتوث 5، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - NFC و GPS (گلوناس، BeiDou و گالیلئو)، درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

تلفن هوشمند کاترپیلار CAT S52 با ویرایش تقریباً خام اندروید 9 (قابل ارتقاء - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر هشتپر استان گیلان - به اندروید 10)، چیپست Helio P35 مدیاتک، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقاء به کمک کارت حافظه microSD) از تاریخ 12 نوامبر (21 آبان) در اروپا به قیمت 554 دلار به بازار عرضه می شود.

این محصول از سایت رسمی سازنده و همچنین اپراتورها و خرده فروشی های اصلی در اروپا قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone