🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25656.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل سوم ساعت هوشمند موتو 360 با نمایشگر همیشه روشن معرفی شد

موتو 360 نسل سوم با چیپست اسنپدراگون 3100، حافظه رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی رونمایی شد. نکته اینکه این محصول توسط موتورولا ساخته نشده و شرکت گمنامی به نام eBuyNow با همکاری ...

موتو 360 نسل سوم با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - 3100، حافظه رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی رونمایی شد. نکته اینکه این محصول توسط موتورولا ساخته نشده و شرکت گمنامی به نام eBuyNow با همکاری موتورولا سازنده آن است.

این ساعت هوشمند از نمایشگر همیشه روشن اولد به ابعاد 1.2 اینچ با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بهره برده و از شارژ سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - نیز پشتیبانی می کند و در مدت زمان یک ساعت به طور 100 درصد شارژ می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس

از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به سنسور ضربان قلب، GPS و NFC برای پرداخت های موبایلی اشاره کرد.

به گفته شرکت سازنده باتری موتو 360 نسل سوم یک روز کامل دوام می آورد و با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - فعال کردن حالت ذخیره باتری، این ساعت هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - می تواند حتی با باتری بسیار کم زمان را به مدت سه روز نمایش دهد. خبر خوب اینکه مثل نسل اول ظاهر این ساعت هوشمند دلرباست و دیگر خبری از حاشیه زیر نمایشگر نیست.

نکته جالب اینکه موتورولا دیگر سازنده اصلی نسل جدید ساعت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - هوشمند موتو 360 نیست و درست مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - شرکت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - HMD و TCL که به ترتیب ناجی نوکیا و بلکبری شدند، شرکتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - نام eBuyNow نسل جدید موتو 360 را می سازد. البته تولید این محصول تحت لیسانس و همکاری موتورولا است ولی با این وجود شرکتی گمنام وظیفه ساخت نسل جدید را بر دوش می کشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس

باید دید عدم حضور پررنگ موتورولا در ساخت نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360 چه تاثیری روی آن می گذارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - در سایت رسمی شرکت eBuyNow به سابقه 15 ساله این کمپانی در زمینه ساعت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - هوشمند اشاره شده است.

موتو 360 نسل سوم در رنگ های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - نقره ای، طلایی و مشکی با قیمت 349 دلار در ماه دسامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

نسل اول موتو 360 (بررسی دیجیاتو) یکی از جذاب ترین ساعت های هوشمند زمان خود بود. این محصول یکی از اولین ساعت های هوشمند با سیستم عامل Wear بود و طراحی آن به مذاق خیلی از طرفداران گجت های پوشیدنی خوش آمد. متاسفانه مثل بسیاری از محصولات دنیای فناوری، این محصول نیز با گذشت زمان محبوبیت خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شیراز استان فارس - را از دست داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone