🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25654.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت های macOS 10.15.1 و watchOS 6.1 با پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر شدند

اپل آپدیت macOS 10.15.1 و همچنین جدیدترین به روز رسانی های watchOS 6.1 و tvOS 13.2 را منتشر کرد. از مهم ترین ویژگی های این به روز رسانی ها می توان به رفع باگ ها و ...

اپل آپدیت macOS 10.15.1 و همچنین جدیدترین به روز رسانی های watchOS 6.1 و tvOS 13.2 را منتشر کرد. از مهم ترین ویژگی های این به روز رسانی ها می توان به رفع باگ ها و پشتیبانی از ایرپاد پرو اشاره کرد.

در آپدیت macOS 10.15.1 علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - پشتیبانی از ایرپاد پرو، بیش از 70 ایموجی جدید اضافه شده و به لطف تنظیمات حریم شخصی جدید در این نسخه، کاربر می تواند از برنامه به اشتراک گذاری مکالمات سیری با کارمندان اپل خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - شود. قابلیت های جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - نیز به HomeKit اضافه شده که از جمله آنها می توان به پشتیبانی از HomeKit Secure Video اشاره کرد.

آپدیت macOS 10.15.1 چندین باگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - در اپ های Contacts، Music و TV را برطرف کرده و انتقال دیتابیس های کتابخانه ویرایش های قبلی آیتونز به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - اپ های موزیک، پادکست و TV را بهبود بخشیده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان

کاربران می توانند این آپدیت 4.49 گیگابایتی را از طریق بخش Software Update در System Preferences دریافت کنند. نصب این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - به روز رسانی به بیش از 18 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

اپل با آپدیت watchOS 6.1 پشتیبانی از ایرپاد پرو را به این سیستم عامل آورد و حالا کاربران اپل واچ سری 1و 2 نیز می توانند از این ویرایش بهره مند شوند. از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - ویژگی های این به روز رسانی می توان به اضافه شدن اپ استور مستقل، واچ فیس های جدید و اخطارهای متعدد برای مراقبت از شنوایی اشاره کرد.

دارندگان اپل واچ سری 5 می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - این به روز رسانی را از طریق اپ Watch آیفون و با رفتن به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - قسمت Software Update در بخش General دریافت کنند.

به‌روزرسانی tvOS 13.2 نیز برای Apple TV HD و 4K به منظور بهبود عملکرد کلی و پایداری سیستم عامل و همچنین پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تایباد استان خراسان - از ایرپاد پرو منتشر شده است. آپدیت کردن Apple TV HD و Apple TV 4K نیز از طریق بخش Software Update در قسمت System  انجام می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انوشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما مولانا تایباد برای اجاق گاز و فر نف تعمیرکار داره
پاسخ: بله در مولانا شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone