🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25657.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدفزار اندرویدی جدید که حتی بعد از فکتوری ریست هم از بین نمی رود

وبسایت ZDNet گزارش تازه ای را در رابطه با یک رشته بدافزار منتشر کرده که میتواند خود را مجددا نصب کند و در نتیجه امکان خلاص شدن از آن برای کاربران اندروید وجود نخواهد داشت. ...

وبسایت ZDNet گزارش تازه ای را در رابطه با یک رشته بدافزار منتشر کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - میتواند خود را مجددا نصب کند و در نتیجه امکان خلاص شدن از آن برای کاربران اندروید وجود نخواهد داشت. این بدافزار که xHelper نام دارد نخستین بار در ماه مارس کشف شد، یعنی پنج ماه بعد از آنکه ۳۲ هزار گوشی را آلوده کرد و این رقم حالا به ۴۵ هزار دستگاه رسیده است. براساس اعلام سیمنتک، روزانه ۱۳۱ گوشی و ماهانه در حدود ۲۴۰۰ گوشی جدید به بدافزار xHelper آلوده می شوند.

این بدافزار در ادامه تبلیغات پاپ آپ را روی گوشی قربانی نمایش می دهد و اقدام به ارسال اسپم های نوتیفیکیشن می کند تا برای دست اندرکاران خود درآمدزایی کند.

علاوه بر اینها، بدافزار xHelper در ادامه گوشی های آلوده را به سمت پلی استور گوگل هدایت می کند و در آنجا به مالک دستگاه گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - می شود برنامه های پریمیمی که درآمد عاید سازندگان xHelper می کنند را روی گوشی نصب کند.

این بدافزار همچنین قابلیت بارگذاری روی گوشی اندرویدی با استفاده از پیام های مستقیمی که کاربر را به سمت وبسایت های میزبانی کننده از اپ های اندرویدی هدایت می کنند، را هم دارد. برخی از این اپ ها که کاربران روی گوشی خود نصب خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - کرد حاوی تروجان xHelper هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس
بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - آنکه یکی از اپ های آلوده روی گوشی کاربر نصب شد، بدافزار xHelper به صورت جداگانه خود را نصب کرده و اپلیکیشنی که در ابتدا به آن ضمیمه شده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - را پاک می کند تا کاربر امکان رهایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - آن را نداشته باشد. در واقع کاربران اندرویدی هیچگاه نمی توانند از دست xHelper خلاص شوند چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - این بدافزار حتی بعد از فکتوری ریست نیز خود را مجددا روی دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - نصب می کند.
همین مشخصه کارشناسان سیمنتک و Malwarebytes را در بهت و حیرت فرو برده است. هر دوی این شرکت ها اعلام کرده اند که xHelper اختلالی در عملکرد سیستم عامل اندروید یا اپ های سیستمی ایجاد نمی کند. یکی از کاربران نیز دریافته که حتی بعد از حذف xHelper و غیرفعالسازی گزینه Install apps from unknown sources (به معنی نصب اپ ها از منابع ناشناخته) باز هم بدافزار به گوشی او بازگشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - است.

گفته می شود برخی نسخه های پولی نرم افزارهای آنتی ویروس می توانند جلوی این تروجان را بگیرند اما به نظر می رسد که نبردی بی پایان میان توسعه دهندگان این اپ و سازندگان برنامه های آنتی ویروس وجود دارد و هر کدام تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - می کنند که بهتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - دیگری ظاهر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - شوند.

بخش ترسناک ماجرا اینجاست که احتمال می رود سازندگان این تروجان در ادامه از آن برای ارسال کدهای مخرب دیگر به دستگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - قربانی استفاده نمایند و در ادامه اطلاعات بانکی، پسوردها و دیگر اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone