🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25653.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از اولین ایرباد تماما بیسیم خود با تاخیر 60 میلی ثانیه‌ای رونمایی کرد

کمپانی ریزر از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام Hammerhead True Wireless رونمایی کرد. این هدفون 99 دلاری از بلوتوث 5 پشتیبانی کرده و با فعال کردن حالت گیمینگ، صداها را با تأخیر ناچیز ...

کمپانی ریزر از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام Hammerhead True Wireless رونمایی کرد. این هدفون 99 دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - از بلوتوث 5 پشتیبانی کرده و با فعال کردن حالت گیمینگ، صداها را با تأخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - ناچیز 60 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - میلی ثانیه ای به گوش کاربر منتقل می کند.

فرکانس پاسخگویی در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless به لطف درایورهای 13 میلیمتری، از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. این هدفون دارای گواهینامه IPX4 بوده و به طور اتوماتیک با گوشی کاربر جفت می شود و از فرامین صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان

ریزر مدعی شده این محصول از ویرایش شخصی سازی شده بلوتوث 5 استفاده می کند که به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - کیفیت صدای بهتر و مصرف باتری کمتر در حالت گیمینگ منجر می شود. کاربر می تواند با سه بار ضربه زدن روی ایرباد این ویژگی را فعال کند.

ریزر چندین سرگوشی در سایزهای مختلف در جعبه محصول گذاشته تا کاربر بسته به سایز گوش خود از سرگوشی مناسب استفاده کند. قرارگیری این ایرباد در گوش ها مناسب توصیف شده ولی برای استفاده در مکان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - های شلوغ و پر سر و صدا مناسب نیست.

می توان کارهایی مثل عوض کردن آهنگ، پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - دهی به تماس ها یا فعال کردن دستیار صوتی هوشمند را به کمک دکمه های لمسی روی ایرباد ها انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - داد. البته برای تنظیم ولوم باید از گوشی کمک گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان

عمر باتری ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless چنگی به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - دل نمی زند و با یک بار شارژ تنها 3 ساعت دوام می آورد. به کمک قاب شارژ که با درگاه USB-C - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - شارژ می شود، مدت زمان شارژدهی تا  15 ساعت دیگر افزایش پیدا می کند.

ایرباد Hammerhead True Wireless ریزر از اکنون با قیمت 100 دلار از سایت رسمی ریزر قابل خریداری است که آنرا به گزینه مناسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - برای تمرین کردن کوتاه مدت در باشگاه و یا انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - بازی کال آو دیوتی موبایل تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - می کند. البته این محصول کار سختی برای رقابت خواهد داشت و باید دید حالت گیمینگ تا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آبیک استان زنجان - چه اندازه می تواند به فروش آن کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone