🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38229.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi Mix 2s احتمالا از دوربین دوگانه بهره می برد

سری Mi MIX شیائومی علی رغم برخوداری از طراحی فوق العاده و مشخصات قدرتمند تا کنون از دوربین دوگانه بی بهره بوده، حالا اما تصویری منتسب به این موبایل منتشر شده که حاکی از تغییر این ...

سری Mi MIX شیائومی علی رغم برخوداری از طراحی فوق العاده و مشخصات قدرتمند تا کنون از دوربین دوگانه بی بهره بوده، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - حالا اما تصویری منتسب به این موبایل منتشر شده که حاکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - از تغییر این رویه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - است.

در این تصویر که از طریق شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده شیائومی Mi MIX 2S را در کنار Mi MIX - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - 2 می بینیم که دوربین آن به گوشه فوقانی سمت چپ منتقل شده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - از دو سنسور با پیکربندی عمودی بهره می برد.

علاوه بر این در مدل های قبلی متن MIX Designed by Xiaomi در پنل پشتی حک شده بود و حالا واژه MI نیز به ابتدای آن اضافه شده است.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارساگرچه همراه با این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - تصویر جزئیات خاصی ارائه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - نشده اما بدنه براق مدل جدید حاکی از این است که همچون نمونه های قبلی از بدنه سرامیکی بهره می برد.

از سوی دیگر علی رغم خبرهای فراوانی که از تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - در این موبایل منتشر شده بود، کماکان شاهد سنسور اثر انگشتی هستیم که در مرکز پنل پشتی جا خوش کرده است. هرچند این تصویر ممکن است به نمونه ای اولیه تعلق داشته باشد و محصول نهایی از قابلیت های بیشتری بهره ببرد.

Mi MIX 2S قرار است هفتم فرودین ماه به طور رسمی در چین رونمایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - شود و احتمالا از چیپست اسنپدراگون 845 و 6 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - یا 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone