🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38227.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هواوی هم برای موبایلهایش دستیار هوشمند می سازد

بر اساس گزارشی که در انجمن توسعه دهندگان XDA و به لطف تجزیه و تحلیل رابط کاربری EMI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 تهیه شده، کمپانی هواوی در حال برنامه ریزی برای ارائه دستیار هوشمندی به ...

بر اساس گزارشی که در انجمن توسعه دهندگان XDA و به لطف تجزیه و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تحلیل رابط کاربری EMI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 تهیه شده، کمپانی هواوی در حال برنامه ریزی برای ارائه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستیار هوشمندی به نام  HiAssistant است.

بر این اساس کره ای که در تصویر زیر نشان داده شده مربوط به لوگوی دیجیتالی این دستیار است که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در اپلیکیشن های HiAssistant ،HiVoice و HiAI - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Android در دسترس خواهد بود.تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اپلیکیشن HiVoice - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پیش از این روی نسخه چینی موبایل های هواوی منتشر شده اما عملکردهای صوتی آن بسیار محدود است.

با این حال انتظار می رود که HiAssistant امکان کنترل بخش های گسترده ای از تنظیمات سیستم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را فراهم کرده و با دیگر اپ های هواوی نیز سازگاری داشته باشد چرا که دستیارهای هوشمند گوگل اسیستنت و بیکسبی به ترتیب با اپلیکیشن های دو کمپانی گوگل و سامسونگ هماهنگ دارند.

از آنجایی که کایرین 970 از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موتور پردازش عصبی بهره برده و هواوی نیز روی آن حساب ویژه ای باز کرده، HiAssistant باید از سطح هوش بالایی برخوردار باشد.

تجزیه و تحلیل کدهای EMUI 8.1 نشان می دهد که این دستیار از دید کامپیوتری پشتیبانی کرده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و توانایی شناسایی اشیاء و تجزیه و تحلیل آنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با استفاده از اینترنت را دارد.

علاوه بر این HiAssistant بر خلاف الکسا به گونه ای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توسعه می یابد که به جای تفسیر عبارت ها به صورت جداگانه، محتوا را درک کرده و امکان مکالمه ای واقعی تر را فراهم کند.

علی رغم تمام مزیت های بالا این دستیار هوشمند تنها در موبایل های بهره مند از چیپست کایرین 970 و در چین در دسترس قرار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خواهد گرفت، هرچند به مرور زمان در کشورهای دیگر نیز ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone