🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38228.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگرهای بدون حاشیه به موبایل های میان رده و اقتصادی راه می یابند

به گزارش یک موسسه تحقیقات بازار چینی به نام All View Cloud در سال جاری میلادی شاهد افزایشی چشمگیر در موبایل های بهره مند از نمایشگرهای بدون حاشیه خواهیم بود. برآوردهای این موسسه حاکی از این ...

به گزارش یک موسسه تحقیقات بازار چینی به نام All View Cloud در سال جاری میلادی شاهد افزایشی چشمگیر در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موبایل های بهره مند از نمایشگرهای بدون حاشیه خواهیم بود.

برآوردهای این موسسه حاکی از این است که 40 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درصد از موبایل هایی که در سال 2018 به بازارهای بین المللی راه پیدا می کنند، از صفحه نمایش بدون لبه برخوردار خواهند بود.

علاوه بر این تولیدکنندگان عمده با هدف جذب مشتریان بیشتر، اسمارت فون های میان رده و حتی اقتصادی را هم به این پنل ها مجهز خواهند کرد.تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربیکارشناسان AVC عقید دارند که سایز صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اغلب پرچمدارها در این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سال حداقل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 6 اینچ خواهد بود اما در مورد محصولات میان رده و اقتصادی به 5.6 اینچ محدود می شود. این در حالی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است که سایز صفحه نمایش اغلب پرچمدارهای سال گذشته بین 5.7 تا 6.2 متغیر بوده است و محصولات کوچکتر از 6 اینچ با 69.2 درصد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده بودند.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده که پنل های AMOLED نسبت به مدل های LTPS و LCD محبوبیت بیشتری پیدا کرده و گزارش های سامسونگ به عنوان بزرگترین ارائه کننده پنل های AMOLED  نیز مؤید این مطلب است.

بر این اساس در سال گذشته تعداد موبایل های مجهز به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایشگرهای بدون حاشیه با پنل های LTPS ، AMOLED و LCD به ترتیب 139، 46.1 و 24.8 میلیون دستگاه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عمید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر شما بلوار هفت تیر سردشت سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در بلوار هفت تیر شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone