🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37379.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

حسن روحانی: با فیلترینگ تلگرام کام مردم را تلخ نکنید

حسن روحانی، رییس جمهوری در دیدار با جمعی از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام اعلام کرد:«بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‌ها بوده است نه ...

حسن روحانی، رییس جمهوری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در دیدار با جمعی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - درخصوص احتمال فیلتر تلگرام اعلام کرد:«بنای نظام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‌ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی. کام مردم را با اینگونه حرفها تلخ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نکنید و در این بحران بیکاری در کشور تیشه به ریشه اشتغال نزنید.»

با مطرح شدن موضوع فیلترینگ پیام‌رسان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلگرام در روزهای آغازین سال سال 97، موجی از نگرانی و بلاتکلیفی در میان کاربران پدید آمده است. برخی از نمایندگان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مجلس نیز در این میان خبر از تصویب شدن فیلترینگ تلگرام در وزارت ارتباطات دادند که با وجود تکذیب شدن از سوی روابط عمومی این وزارتخانه، بعدتر اعلام شد که این تصمیم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در بالاترین سطح اتخاذ شده و به زودی عملی خواهد شد، هرچند این صحبت هم توسط برخی دیگر از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایندگان مجلس تاحدی رد شد ولی گوینده آن، یعنی «علاءدین بروجردی» اخیرا با پافشاری در این موضوع اعلام حمایت خود و برخی دیگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از مسئولان را درباره فیلترینگ تلگرام نشان داده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آنجا که رییس جمهور به عنوان رییس قوه مجریه و نیز رییس شورای عالی فضای مجازی، همواره مخالفت خود را با ایجاد محدودیت در فضای مجازی اعلام کرده بود، کاربران در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انتظار اظهار نظر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جدیدی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از سوی وی در این خصوص بودند. روحانی پیش‌تر وعده داده بود که وزیر ارتباطات هیچ‌گاه دستش روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت و بنا به صحبت‌های او در دیدارش با مدیران ارشد کشوری و گزارش سایت جماران از این دیدار، به‌نظر می‌رسد که وی همچنان نظرش بر فیلتر نکردن فضای مجازی برای مردم است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

چندی پیش سردار «حسین اشتری»، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، از دیگر اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور درباره طرح فیلترینگ تلگرام صحبت‌هایی شبیه به سخنان امروز ریاست جمهوری اظهار داشت و  گفت:

ٓ«چیزی که روشن است، به این گونه است که باید این فضا مدیریت شود و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از ظرفیت های داخلی موجود، استفاده شود. البته برای تهدیدها و آسیب ها و چالش هایی که می تواند برای مردم داشته باشد، باید فکری اندیشید.این موضوع به ویژه پس از اظهار نظر یکی از نمایندگان بلندپایه پارلمان شدت بیشتری گرفته است.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

البته فیلترینگ این شبکه اجتماعی همان‌طور که پیش‌تر در دیجیاتو بررسی شد تنها به دست یک نفر نیست و ارگان‌های مختلفی درباره این موضوع حق تصمیم‌گیری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارند که تابه‌امروز برخی از آنها مواضع مثبت و منفی خود را نسبت به این موضوع بیان داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone