🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39652.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Yuneec از سه پهپاد جدید با قابلیت های متنوع رونمایی کرد

کمپانی Yuneec در CES 2018 از جدیدترین پهپادهای خود رونمایی کرد که یکی از آنها از بال های ثابت برخوردار است. نخستین محصول این کمپانی Typhoon H Plus نام دارد که با هدف تصویربرداری و عکسبرداری ...

کمپانی Yuneec در CES 2018 از جدیدترین پهپادهای خود رونمایی کرد که یکی از آنها از بال های ثابت برخوردار است.

نخستین محصول این کمپانی Typhoon H - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Plus نام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارد که با هدف تصویربرداری و عکسبرداری طراحی شده است و به گفته کمپانی سازنده توانایی پرواز پایدار در بادهای با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سرعت 50 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد.

این پهپاد که نسل دوم Typhoon H محسوب می شود، نسبت به مدل قبلی از پره های بزرگتر برخوردار است و با این حال صدای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آنها 40 درصد کاهش یافته است.

دوربین Typhoon H Plus ترکیبی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم بالا است که امکان ثبت تصاویر 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. ظاهرا عملکرد دوربین در مناظر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کم نور نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است.

Yuneec برای جلوگیری از برخورد این گجت با اشیاء دیگر از فناوری RealSense اینتل بهره گرفته است. کنترلر دستگاه نیز به نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن 720p مجهز شده و از اندروید 7 پشتیبانی می کند.

Typhoon H Plus تا آخر بهار سال آتی و باقیمت 1799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

این کمپانی چینی از دو پهپاد دیگر نیز رونمایی کرده که نسبت به مدل بالا قیمت به مراتب کمتری دارند. یکی از این دستگاه ها Firebird FPV نام دارد که از بال های ثابت برخودار است و در دماغه آن یک دوربین تعبیه شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستاناین پهپاد از قابلیت های متنوعی مانند پرواز 30 دقیقه ای، بازگشت و فرود اتوماتیک، حصارکشی جغرافیایی به منظور تعیین محدوده مشخص برای پرواز و عدم حرکت در ارتفاع پایین برخوردار است.

Firebird FPV نیز تا اوخر بهار و با برچسب قیمتی 699 دلار عرضه خواهد شد.

مدل سومی که Yuneec از آن رونمایی کرده HD Racer نام دارد که پره های آن در محفظه قرار گفته اند و بدنه مقاوم و حالت های پرواز مبتدی آن را به گزینه ای مناسب برای افراد تازه کار تبدیل می کند. تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستاندوربین تعبیه شده در این پهپاد توانایی ثبت تصاویر 1080p را با نرخ 60 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فریم ثانیه دارد و علاوه بر این از سرعت انتقال داده بالایی برخوردار است که کنترل پهپاد را تسهیل می کند.

کمپانی چینی HD Racer را تا اواخر پاییز سال آینده با قیمت 179 دلار به دست خریداران می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone