🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39649.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتور جدید سونی هم اندازه تلفن همراه است

اگرچه عادت کرده ایم که پروژکتورها را دستگاه هایی ثابت ببینیم، اما سونی امروز از مدل جدیدی رونمایی کرد که به راحتی در جیب جا می شود. MP-CD1 Mobile Projector آنقدر کوچک است که هر ...

اگرچه عادت کرده ایم که پروژکتورها را دستگاه هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ثابت ببینیم، اما سونی امروز از مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدیدی رونمایی کرد که به راحتی در جیب جا می شود.

MP-CD1 Mobile Projector آنقدر کوچک است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - که هر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - جا می توانید با خودتان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ببرید اما توقع آن را نداشته باشید که به اندازه پروژکتورهای ثابت قدرتمند باشد اما با این حال کارایی فوق العاده ای دارد.

برای شروع لازم است بدانید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - که این دستگاه می تواند تصاویری به ابعاد ۱۲۰ اینچ را در فاصله ۳.۵ متری پروژکت کند اما نهایتا با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰.

وزن آن ۲۸۰ گرم است و ابعاد آن ۸۳ در ۱۶ در ۱۵۰ میلی متر است یعنی تقریبا هم اندازه اما کمی ضخیم تر از یک تلفن همراه که هر روز با خودتان حمل می کنید.

از آنجایی که MP-CD1 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک دستگاه قابل حمل است، برای آن باتری ۵ هزار میلی آمپری در نظر گرفته شده که در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می شود ولی انتظار نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - رود که زمان زیادی قابلیت پروژکت کردن تصاویر را داشته باشد.

سونی می گوید این دستگاه را در فصل بهار عرضه خواهد کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر صایین قلعه استان زنجان - قیمتی ۳۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone