🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39647.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در فوتوشاپ GIF های متحرک بسازیم؟

این روزها GIF ها همه جا هستند و از آن ها برای رساندن مفهوم های مختلف به صورت گسترده استفاده می شود. البته این تصاویر متحرک بی صدای جذاب چندان هم تازه وارد نیستند و چند ...

این روزها GIF - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ها همه جا هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و از آن ها برای رساندن مفهوم های مختلف به صورت گسترده استفاده می شود. البته این تصاویر متحرک بی صدای جذاب چندان هم تازه وارد نیستند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و چند سالی هست که از تاریخ تولدشان می گذرد.

اما جایگاه شان مشخص نبود و به نوعی نمی شد فهمید که باید از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن ها دقیقا کجا استفاده کرد. با این حال، پس از تولد شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف، GIF ها نیز بالاخره جای شان را پیدا کردند و آرام آرام از سایه بیرون آمدند.

انگار آن ها منتظر بودند تا چنین روزی فرا برسد تا خودشان را نشان دهند. انصافا هم پس از گذشت این همه سال، بازگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خوبی داشتند و می توان گفت که تازه کاربردشان مشخص شده است. اما همه این GIF های جذابی که در سرتاسر فضای مجازی می بینیم از کجا آمده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اند؟

چطور می توان یکی از آن ها ساخت؟ اینکه چطور می توانیم یک GIF متحرک بسازیم موضوعی است که در این مطلب به آن پاسخ می دهیم. فقط کافیست کمی با ساز و کار فوتوشاپ آشنا باشید تا روند کار برای تان راحت تر شود.

چگونه از روی ویدیوها، یک GIF متحرک بسازیم؟

اگر خوب به GIF های موجود در فضای آنلاین دقت کنید، می بینید که بیشتر آن ها برشی کوتاه از یک فیلم یا سریال محبوب هستند. البته ناگفته نماند که یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از پر کاربردترین راه های اشتراک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گذاری ویدیو کلیپ ها نیز ساختن GIF از روی آن هاست.

فقط کافیست از آن بخش ویدیو مورد نظرتان یک GIF کوتاه و کم حجم بسازید و آن را در فضای آنلاین با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دیگران به اشتراک بگذارید. خوشبختانه ساختن GIF از روی ویدیوها نیز کار چندان پیچیده ای نیست و فقط کافیست به فوتوشاپ دسترسی داشته باشید.

وارد فوتوشاپ شوید و مسیر File > Import > Video Frames to Layers را دنبال کنید. حالا از طریق پنجره باز شده، ویدیو خود را انتخاب و روی کلید Open کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با انجام این کار، صفحه ای در مقابل تان ظاهر می شود و از شما می پرسد که آیا می خواهید تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویدیو به محیط فوتوشاپ منتقل شود یا به دنبال بخش خاصی از آن هستید. سناریو اول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که کاملا مشخص است؛ فقط کافیست گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید تا ویدیو به صورت کامل به محیط فوتوشاپ انتقال داده شود.

اما در صورت انتخاب سناریو دوم، می بایست پیش از ادامه مسیر، بخش مورد نظرتان را از ویدیو انتخاب و جدا کنید. به همین منظور، فوتوشاپ یک پیشنمایش از ویدیو در اختیارتان قرار می دهد که در زیر آن می توانید بخش مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برای این کار، فوتوشاپ یک قیچی در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با دو لبه آن ابتدا و انتهای ویدیو را مشخص کنید. طبیعتا هر چه بین دو لبه قیچی قرار بگیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در نسخه نهایی باقی می ماند و هر چه خارج از آن باشد، حذف خواهد شد.

البته باید به این موضوع هم توجه داشت که هر چه مدت زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویدیو انتخاب شده طولانی تر باشد، حجم GIF نهایی نیز بیشتر می شود. از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این رو، اگر در حال کار روی یک ویدیو بلند هستید، بهتر است گزینه Limit to Every ... Frames را فعال کنید و مقدار آن را روی ۲ بگذارید.

با انجام این کار، از حجم نتیجه نهایی بدون پایین آمدن کیفیت، کاسته می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و به همین ترتیب اشتراک گذاری فایل GIF نیز با سهولت بیشتری صورت می گیرد. البته هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کارمان با پنجره مورد بحث تمام نشده و یک نکته دیگر هم باقی مانده که اصلا نباید آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فراموش کنید.

اگر خوب به پایین متن های موجود در این پنجره نگاه کنید، گزینه Make Frame Animation را خواهید دید. تیک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آن را فعال کنید و با کلیک روی OK،  اجازه دهید تا مراحل انتقال ویدیو به محیط فوتوشاپ آغاز شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

البته ممکن است - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پروسه انتقال ویدیو، بسته به مدت زمان آن، کمی زمان بر باشد. پس در صورتی که مراحل کار بیش از حد طول کشید نگران نشوید و بگذارید که فوتوشاپ کارش را به درستی به جلو ببرد.

زمانی که پروسه انتقال ویدیو به پایان رسید، در مقابل تان یک فایل تصویر تازه خواهید دید که تمام فریم های ویدیو شما در بخش لایه های آن جای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفته اند. همچنین پالت تایم لاین نیز به خوبی در پایین صفحه قابل مشاهده است و می توانید در آن تمام فریم های تشکیل دهنده GIF متحرک خود را ببینید.

با کلیک روی هر یک از المان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های موجود در تایم لاین نیز، به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - لایه متناظر با آن فریم ارجاع داده می شوید که می توان از این طریق، برخی فریم ها را ویرایش و حذف کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

زمانی که کارتان با فریم ها به پایان رسید، فقط کافیست روی کلید «بخش» یا همان Play کلیک کنید تا پیشنمایشی از نتیجه نهایی برای تان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به نمایش درآید. اگر از نتیجه راضی بودید نوبت به آن می رسد که فایل GIF ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده را ذخیره کنید.

چگونه GIF های ساخته شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در فوتوشاپ ذخیره کنیم؟

برای ذخیره GIF های ساخته شده کافیست ابتدا مسیر File > Export > Save for Web را طی کنید. حالا در پنجره باز شده، تنظیمات Format و Colors را تغییر دهید و مقادیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هر یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را به ترتیب روی GIF و ۲۵۶ قرار دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از طرفی می توانید با تغییر تنظیمات المان «Size»، از میزان حجم فایل نهایی بکاهید. در آخر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز فقط کافیست روی کلید «Save» کلیک کنید تا GIF ساخته شده ذخیره شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

چگونه به کمک چند عکس ثابت GIF بسازیم؟

در کنار تمام موضوعاتی که به آن ها اشاره کردیم باید گفت، ویدیوها به تنهایی خالق GIF متحرک نیستند. بلکه می توان به کمک یک سری عکس ثابت نیز GIF های خلاقانه و خاص تولید کرد.

البته ساخت GIF از این طریق دردسرهای خاص خودش را دارد و نسبت به روش قبلی کار و زمان بیشتری طلب می کند. در این روش، شما تنها به یک فایل تصویری که حاوی چندین و چند لایه مختلف است، نیاز دارید؛ لایه هایی که محتوای هر کدامشان، فریم های انیمیشن مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نظرتان را تشکیل می دهند. برای شروع کار از این طریق نیز دو راه پیش روی تان است:

۱) اگر تصاویر انیمیشن تان را پیش تر آماده کرده اید، از طریق مسیر File > Scripts > Load Files into Stack آن ها را با کلیک روی کلید Browse به محیط فوتوشاپ انتقال دهید. با این کار هر تصویر به عنوان یک لایه مستقل در یک فایل قرار می گیرند که در نهایت می توان از آن ها GIF های زیبا ساخت.

۲) در صورتی هم که هنوز تصاویر انیمیشن تان را حاضر نکردید، باید اول به سراغ این کار بروید. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - البته فراموش هم نکنید که مراحل ساخت هر یک از بخش های انیمیشن باید در لایه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مجزا صورت گیرد.

با در نظر گرفتن این پیش فرض ها، حالا آماده متحرک کردن GIF خود هستید.

چگونه GIF ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - متحرک کنیم؟

زمانی که به صورت دستی به دنبال ساخت فریم های یک انیمیشن هستید، هر لایه از تصویر شما که روی حالت Visible قرار داشته باشد، به عنوان بخشی از آن فریم شناخته می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شود. اما اگر لایه ای روی حالت Hidden تنظیم شود دیگر جزو لایه های تشکیل دهنده آن فریم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به حساب نمی آید و به نوعی هیچ تاثیری روی نتیجه نهایی نخواهد داشت.

از این رو برای ایجاد اولین فریم بهتر است که لایه پس زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را روی حالت Visible قرار دهید و باقی لایه ها را روی Hidden بگذارید. سپس باید به سراغ فریم دوم بروید و طبق همین رویه، لایه دوم آن را روی Visible و مابقی لایه ها را روی Hidden تنظیم کنید. دیگر باید دستتان آمده باشد که این روش چطور کار می کند. فقط کافیست همین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رویه را روی تمام فریم های موجود پیاده کنید تا لایه های انیمیشن تان یک به یک شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

برای شروع این کار نیز ابتدا باید به Window بروید و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وارد Timeline شوید. حالا از طریق پنل موجود در وسط صفحه روی Create Frame Animation کلیک کنید تا اولین فریم انیمیشن تان ساخته شود.

سپس به سراغ پالت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - لایه ها بروید و لایه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که نمی خواهید جزو فریم های تشکیل دهنده فریم تان باشند را با برداشتن تیک آیکون Eye، مخفی کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حالا روی کلید New Frame کلیک کنید تا یک فریم مشابه از فریم قبلی برای تان ایجاد شود. سپس دوباره به سراغ پالت لایه ها بروید و لایه هایی که نمی خواهید در فریم تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حضور داشته باشند را حذف کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این رویه را همان طور که توضیح دادیم روی تمام فریم ها اعمال کنید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کلی انیمیشن تان شکل بگیرد.

تنظیماتی که باید انجام شوند

اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مراحل بالا را همانطور که توضیح دادیم پیش برده باشید، کار تقریبا تمام است. فقط چند مورد از تنظیمات ریز و درشت باقی مانده اند که باید پیش از اتمام کار و دریافت خروجی به آن ها سر و سامان دهید.

اولین چیزی که باید پیش از پایان کار به آن دقت کنید، تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تنظیمات Frame Delay است. این ویژگی روی نرخ فریم اجرای انیمیشن تان اثر می گذارد و به نوعی تاثیر بسزایی در زیبایی کلی GIF دارد.

برای دسترسی به این ویژگی، کافیست روی اولین فریم کلیک کنید. سپس شیفت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را نگه دارید و روی آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فریم نیز کلیک کنید. حالا روی فلش کشویی موجود در زیر یکی از فریم ها کلیک و گزینه Delay را انتخاب کنید.

با این کار پنجره ای در مقابل تان باز می شود که شامل چندین و چند المان مختلف است. هر یک از آن ها نیز معنی خاص خود را دارند و با انتخابشان می توانید در نحوه نمایش انیمیشن تغییر ایجاد کنید.

فقط لازم است بدانید که با افزایش مقدار delay، سرعت انتقال میان فریم ها کاهش می یابد. از این رو اگر نمی خواهید بین فریم های تان فاصله ای ایجاد شود می توانید از گزینه No delay کمک بگیرید تا فریم ها به سرعت و بدون وقفه نمایش داده شوند..

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پس از آن نیز باید به سراغ تنظیمات Looping بروید. این ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که می توانید آن را در پنل تایم لاین پیدا کنید، تعداد نمایش های متعدد GIF شما را کنترل می کند. اما بهتر است که تنظیمات آن را روی Forever بگذارید تا انیمیشن تان هیچ وقت از حرکت باز نایستد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حالا دیگر کارتان تقریبا تمام است. روی کلید پخش یا همان Play کلیک کنید تا پیشنمایشی از انیمیشن ساخته شده برای تان به نمایش درآید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

استفاده از انیمیشن های پیشرفته به کمک Tweening

علاوه بر تمام مسائلی که به آن ها اشاره شد، فوتوشاپ یک ویژگی جذاب دیگر هم به نام Tweening دارد که به کمک آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می توان برای فریم های مختلف انیمیشن های خاص تری در نظر گرفت.

به نوعی Tweening این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امکان را در اختیارتان قرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهد که به صورت خودکار انیمیشن های روان و زیباتری برای انتقال میان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دو فریم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ایجاد کنید. از این رو به مثال خودمان باز می گردیم و سعی می کنیم با افکت «چشمک زن»، ظاهر زیباتری به این آسمان پر ستاره ببخشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

برای شروع، روی اولین فریم کلیک کنید. سپس به سراغ نوار ابزار موجود در پایین پنل تایم لاین بروید و Tween را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده تنظیمات Tween with را روی Next Frame بگذارید و به ازای تعداد فریم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های در حال انتقال انیمیشن، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مقداری مناسب برای Frames to Add در نظر بگیرید. حالا روی OK کلیک کنید تا فریم تازه ایجاد شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

حالا این رویه را روی تمام فریم های اصلی دیگر نیز پیاده کنید. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با این حال زمانی که به آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فریم رسیدید تنظیمات Tween with را روی First Frame بگذارید تا انیمیشن بازگشت به نقطه ابتدایی GIF تان نیز به روانی هر چه تمام تر اجرا شود. در آخر نیز اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - روی کلید پِلی کلیک کنید با چیزی شبیه به تصویر زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مواجه می شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پایان مراحل و ذخیره GIF ساخته شده

مراحل ذخیره سازی فایل GIF را پیش تر نیز توضیح دادیم. اما اگر از تصاویر ثابت یک انیمیشن زیبا طراحی کرده اید، بهتر است ابتدا آن را با فرمت PSD ذخیره کنید تا در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هر زمانی امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویرایش انیمیشن ها و لایه ها فراهم باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

پس از آن نیز مراحل کاملا مشخص هستند و فقط کافیست مسیر File > Export > Save for Web را طی کنید. سپس فرمت فایل را روی GIF بگذارید و تنظیمات رنگ را روی ۲۵۶ قرار دهید. در نهایت فقط روی کلید Save  کلیک کنید تا GIF ساخته شده ذخیره شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone