🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39644.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ویوو اولین موبایل با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را ساخته است [تماشا کنید]

کمپانی چینی ویوو که از مدت ها پیش مشغول توسعه حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر بوده، قرار است به زودی از موبایلی بهره مند از این فناوری رونمایی کند و در این راستا ...

کمپانی چینی ویوو که از مدت ها پیش مشغول - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توسعه حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر بوده، قرار است به زودی از موبایلی بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مند از این فناوری رونمایی کند و در این راستا ویدیویی را نیز منتشر نموده. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صورت این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اولین شرکتی خواهد بود که توانسته چنین موبایلی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بازار عرضه نماید.

تلفن هوشمندی که در این ویدیو نمایش داده می شود، از نمایشگر بدون حاشیه OLED بهره می برد. البته در ویدیو اشاره می شود که این موبایل یک نمونه اولیه است.

در حدود یک ماه پیش کمپانی سیناپتیکس از حسگر «Clear ID FS9500» رونمایی کرده بود و اعلام نموده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود در آینده 5 شرکت سازنده موبایل از فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این شرکت در تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های هوشمندشان استفاده خواهند کرد و حالا ویوو در این زمینه پیش قدم شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ویوو همچنین نحوه کارکرد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را تشریح کرده. هنگامی که نیاز به اسکن اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کاربر باشد، نمایشگر روشن می شود و یک علامت ویژه از کاربر درخواست می کند که انگشت خود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را برای آنلاک کردن موبایل، دسترسی به محتوای محافظت شده و یا هر گونه پرداخت موبایلی که نیاز به هویت سنجی بیومتریک دارد، روی صفحه قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد.

حالا تنها مواردی که ویوو باید اعلام کند، نام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این تلفن هوشمند، اطلاعات فنی و قیمت آن است. انتظار می رود موبایل مذکور در نمایشگاه CES پیش رو در کنفرانس ویوو معرفی شود و در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone