🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15509.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 وارد بازار ایران شد

هواوی از سال ۲۰۱۶ لپ‌تاپ‌های سری میت بوک را روانه بازار کرده اما در همین مدت نه چندان طولانی ثابت کرده که توانایی تولید مدل‌های زیبا و با کیفیت را دارد. میت بوک D14 از ...

هواوی از سال ۲۰۱۶ لپ‌تاپ‌های سری میت بوک را روانه بازار کرده اما در همین مدت نه چندان طولانی ثابت کرده که توانایی تولید مدل‌های زیبا و با کیفیت را دارد. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - میت بوک D14 از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایران است که در کنار ظاهر زیبا از سخت‌افزار مدرن بهره می‌برد.تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان

نسخه فعلی میت بوک D14 که در ایران به فروش می‌رسد مدل ۲۰۲۰ است که با پردازنده نسل دهم اینتل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - همراه شده است. این مدل وزن مناسب ۱.۳۸ کیلوگرمی دارد و در عین حال بیشتر قسمت‌های بدنه آن از فلز ساخته شده است. ضخامت این اولترابوک تنها ۱۵.۹ میلی‌متر است و حتی نسبت به رقبایی از جمله ایسر سوئیفت ۳ باریک‌تر و سبک‌تر به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان

یکی از نکاتی که در اولین نگاه به میت بوک دی ۱۴ جلب توجه می‌کند حاشیه باریک ۴.۸ میلی‌متری نمایشگر است. هواوی برای این مدل از پنل نمایشگر IPS بهره برده که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. لولای جدید در میت بوک D14 هم امکان باز شدن نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای را می‌دهد. اولترابوک هواوی همچنین با شارژر ۶۵ وات همراه شده که به لطف کابل USB-C امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را هم دارد.

میت بوک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - D14 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - با پردازنده‌های نسل دهم اینتل همراه شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - و می‌توانید بین دو مدل Core i5-10210U یا Core i7-10510U انتخاب - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنید. برای پردازشگر گرافیکی هم دو گزینه NVIDIA MX250 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی یا اینتل UHD در نظر گرفته شده است. این اولترابوک همچنین به حافظه داخلی SSD از نوع NVMe با ظرفیت تا ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که سرعتی چندین برابر حافظه‌های SATA دارد. کاربرانی که مدل با پردازنده Core-i5 را انتخاب می‌کنند رم ۸ گیگابایتی نصیب‌شان می‌شود اما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - مدل Core-i7 با رم ۱۶ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - به دست کاربران می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان

اما یکی از ویژگی‌های خاص سری میت بوک، وبکم جهنده آن است. در میت بوک دی ۱۴ نیز وبکم HD در بین کلیدهای کیبورد تعبیه شده و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - زمانی که به آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - نیازی ندارید، در جای خود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - مخفی می‌شود تا نگرانی مرتبط با حریم خصوصی هم کمتر شود. هواوی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - همچنین روی کلید پاور یک حسگر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - اثر انگشت را در نظر گرفته است. میت بوک D14 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کوچصفهان استان گیلان - علاوه بر این‌ها با سیستم تشخیص چهره Windows Hello نیز سازگار است.

میت بوک D14 در بازار ایران با گارانتی و خدمات رسمی به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبا دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب روزتون بخیر سمت روستای پیرموسی کوچصفهان خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای پیرموسی شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone