🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29144.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مکالمه رایگان ایرانسل و همراه‌اول در 13 شهر مناطق سیل‌زده تا 16 فروردین

در پی وقوع سیل اخیر که استان های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار داد ایرانسل و همراه اول مکالمات و ارسال پیامک در مناطق سیل زده را رایگان کردند. طرح رایگان تا 16 ...

در پی وقوع سیل اخیر که استان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار داد ایرانسل و همراه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - اول مکالمات و ارسال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - پیامک در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - مناطق سیل زده را رایگان کردند. طرح رایگان تا 16 فروردین ماه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - تمدید شده است.

بنا بر اعلام ایرانسل مکالمات و پیامک های دورن شبکه و به سایر اپراتورهای تلفن همراه برای تمامی مشترکان در دورود، پل‌دختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - استان لرستان و نیز دهلران، مهران، ملک‌شاهی، دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام تا پایان جمعه 16 فروردین ماه رایگان است. ایرانسل همچنین پیش از این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - مکالمه و پیامک درون شبکه و به مقصد سایر اپراتورهای همراه را در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف در استان گلستان تا پایان روی 16 فروردین رایگان اعلام کرده بود.

همراه اول هم خبر از رایگان بودن مکالمه دورن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - و برون شبکه (به اپراتورهای دیگر) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان و شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - تا پایان روز جمعه 16 فروردین ماه داده است. علاوه بر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - این همراه اول پیش از این خبر از رایگان شدن برقراری مکالمه و ارسال پیامک درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف در استان گلستان داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone