🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22954.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش از راه دور در بستر ایرانسل یک سوم اعلام شد

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از طریق ایرانسل یک سوم شده است. همچنین ایرانسل اعلام کرده که با فراهم کردن ساز و کاری این امکان را ایجاد کرده تا ارائه دهندگان ...

تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از طریق ایرانسل یک سوم شده است. همچنین ایرانسل اعلام کرده که با فراهم کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - ساز و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - کاری این امکان را ایجاد کرده تا ارائه دهندگان محتواهای آموزشی برای ارائه کلاس‌های دروس آنلاین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - خود بتوانند از طریق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - تلویزیون اینترنتی ایرانسل (لنز) نیز محتواهای خود را ارائه دهند.

ایرانسل اعلام کرده که پیش از این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - برای جلوگیری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - از شیوع ویروس کرونای جدید، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - دورکاری حداکثری را برای کارکنان خود فراهم کرده بود و در همین راستا به کمک موضوع آموزش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - از راه دور می‌رود تا مسئولیت اجتماعی خود را ادا کند. به گفته مسئولان این اپراتور؛ ایرانسل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - با کاهش تعرفه ترافیک برای سامانه‌های آموزشی و ارائه محتواهای آموزشی در شبکه تلویزیون اینترنتی خود، شرایطی را فراهم کرده است که مشترکان از با هر سطح از دسترسی به اینترنت بتوانند بالاترین کیفیت شرایط استفاده از آموزش دیجیتال را تجربه کنند.

آنطور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - که ایرانسل در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - بیانیه خود نوشته؛ دانشگاه‌ها و مراکز علمی متقاضی می‌توانند درخواست خود را به نشانی [email protected] ایمیل کنند، همینطور متقاضیانی که قصد دارند محتواهای خود را از طریق شبکه لنز با اینترنت نیم بها ارائه دهند میتوانند درخواست خود را از طریق نشانی [email protected] ارسال کنند تا در اسرع وقت شرایط ارائه محتواها، فراهم شود.

برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی از طریق ارائه دهندگان محتوا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - تنظیم خواهد شد و دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه‌های خود از آن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - مطلع شوند.

ناگفته نماند تلویزیون اینترنتی لنز این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان بتوانند برنامه‌های آموزشی که از طریق تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود با آرشیو یک هفته‌ای در اختیار داشته باشند و از آن‌ها بهره بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone