🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31915.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای خبری و مشخصات فنی هواوی پی 30 و پی 30 پرو

با پایان رویداد MWC بارسلونا و معرفی خانواده گلکسی اس 10، حالا همه نگاه ها به چین و کمپانی هواوی معطوف شده و بازار موبایل منتظر رونمایی از پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو ...

با پایان رویداد MWC بارسلونا و معرفی خانواده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 10، حالا همه نگاه ها به چین و کمپانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هواوی معطوف شده و بازار موبایل منتظر رونمایی از پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو است.

در همین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - راستا به تازگی رندرهای خبری و مشخصات جدیدی از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هواوی پی 30 و پی 30 پرو منتشر شده که در ادامه به ابعاد مختلف آن می پردازیم:

حاشیه های باریک، بریدگی قطره ای و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
پی 30 پرو (راست) - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و پی 30 (چپ)

پرچمداران بعدی هواوی در زمینه طراحی بخش جلو دچار تغییراتی شده اند و با حذف - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بریدگی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر پهن، حالا از بریدگی قطره ای برخوردار هستند. حاشیه ها نیز باریک تر شده و در قسمت پایین صفحه هم با نوار نازکی رو به رو هستیم.

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سری پی 30 احتمالاً از نوع اوپتیکال است

کاهش ضخامت حاشیه ها باعث شده که در بخش پایین نمایشگر دیگر فضای کافی برای حضور حسگر اثر انگشت باقی نماند و هواوی نیز به جای انتقال این قطعه به پشت یا کنار دستگاه، تصمیم گرفته از یک اسکنر زیر نمایشگر بهره ببرد. البته هنوز مشخص نیست که سنسور به کار رفته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از نوع اوپتیکال (مانند میت 20 پرو) بوده یا شرکت چینی هم به فناوری اسکنر فراصوت (مانند گلکسی اس 10) - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دست یافته است.

علاوه بر موارد فوق، هواوی در مدل پی 30 پرو از نمایشگر OLED با شیشه خمیده استفاده کرده که چنین انتخابی حس در اختیار داشتن یک موبایل پریمیوم را به کاربر منتقل خواهد کرد.

حسگر تشخیص عمق مدت پرواز و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زوم 10 برابر

با توجه به تصاویر، دیزاین کلی بخش دوربین سری پی 30 شباهت زیادی با پی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 20 سال گذشته دارد و با ماژول عمودی در قسمت بالا سمت چپ بدنه رو به رو هستیم.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
پی 30
تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو از چهار دوربین در پنل پشتی بهره می برد

بر اساس اطلاعات موجود، هواوی پی 30 پرو از دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی، یک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - لنز عریض و یک سنسور پریسکوپی مربع شکل بهره می برد که مورد آخر برای زوم 10 برابری بدون افت کیفیت طراحی شده است. در سمت راست ماژول هم فلاش LED دو رنگ و سیستم فوکوس خودکار لیزری را می بینیم که در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زیر آنها، یک دوربین کوچک نیز دیده می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شود که احتمالاً حسگر تشخیص عمق مدت پرواز بوده و برای بهبود کیفیت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تصاویر بوکه به کار خواهد آمد.

در خصوص پی 30 معمولی هم احتمالاً شاهد حضور ماژول دوربین میت 20 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پرو هستیم که در صورت صحت این موضوع، یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای عریض و تله فوتو (با زوم 5 برابری) وظیفه تصویربرداری را به عهده خواهند داشت.

باتری پرظرفیت و توان پردازشی بالا

در زمینه ظرفیت باتری، به احتمال زیاد هواوی پی 30 از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده که این رقم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در نسخه پرو به 4200 میلی آمپر ساعت می رسد. همچنین هر دو مدل از شارژر پر سرعت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 40 واتی برخوردار خواهند بود.

در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حوزه پردازش اما اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ با این حال پیش بینی ها حاکی از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حضور مجدد چیپست کایرین 980 در پرچمداران هواوی هستند که امتیازات توان پردازشی آن مابین اسنپدراگون 845 و 855 قرار می گیرد.

پردازنده مذکور در نسخه معمولی با 6 گیگابایت رم و در نسخه پرو با 8 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رم همراه شده و 128 گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه نیز برای پرچمداران بعدی هواوی در نظر گرفته شده است.

تاریخ رونمایی و عرضه هواوی پی 30 و پی 30 پرو

کمپانی هواوی به صورت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسمی در تاریخ 6 فروردین از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد و طبق اطلاعات موجود، چند هفته پس از آن نخستین محموله به دست مشتریان خواهد رسید.

در این بین هنوز اطلاعی از قیمت نهایی مدل های جدید در دست نیست اما با توجه به رندرهای موجود، سری پی 30 علاوه بر رنگ مشکی استاندارد، در دو رنگ دیگر (طیف آبی) به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
پی 30
تعمیرات مایکروفر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
پی 30 پرو
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone