🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  4. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  5. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15717.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به جاسوسی و اخراج غیرقانونی کارکنان معترض متهم شد

«انجمن ملی روابط کار» آمریکا گوگل را به جاسوسی و اخراج کارکنانی متهم کرده که در سازمان‌دهی اعتراضات علیه سیاست‌های این شرکت نقش داشته‌اند. بر اساس شکایت این انجمن دلیل اخراج دو نفر از کارکنان ...

«انجمن ملی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - روابط کار» آمریکا گوگل را به جاسوسی و اخراج کارکنانی متهم کرده که در سازمان‌دهی اعتراضات علیه سیاست‌های این شرکت نقش داشته‌اند.

بر اساس شکایت این انجمن دلیل اخراج دو نفر از کارکنان گوگل به نام‌های «لورنس برلند» و «کاترین اسپایرز» در اواخر سال ۲۰۱۹ نقش داشتن در اعتراضات بوده است. گوگل سال گذشته افزونه‌ای برای پایش فعالیت کارکنان ساخته بود تا اگر کارمندی روی تقویم دعوتنامه‌ای را برای بیشتر از صد نفر ارسال کرد، گزارش آن برای مدیران ارشد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - ارسال شود. هدف از اینکار شناسایی سازمان‌دهندگان فعالیت‌های اعتراضی بود و ظاهرا لورنس برلند در جریان اعتراضات علیه همکاری گوگل با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت مشاوره IRI Consultants - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - با همین ترفند شناسایی و اخراج شده است.

اسپایرز هم پس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - از طراحی پیام پاپ‌اپی که در صورت ورود کارکنان گوگل به سایت IRI Consultants به نمایش درمی‌آمد، به بهانه تخطی از قوانین امنیتی کارش را از دست داد. به گفته اسپایزر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - شاید این شکایت این انجمن بتواند باعث استخدام دوباره وی شود اما اینکار اعتبار از دست را به او برنخواهند گرداند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان

از سوی دیگر گوگل با انتشار بیانیه‌ای از اخراج این ۲ نفر دفاع کرده و آنرا در راستای دفاع از فرهنگ کاری و سیاست‌های امنیتی قلمداد کرده است.

در صورتی که گوگل حاضر به توافق با انجمن ملی روابط کاری نشود، پرونده به دادگاه مراجع اداری ارسال خواهد شد و گوگل در صورت شکست علاوه بر استخدام دوباره این دو باید دستمزد آنها را نیز پرداخت کند. هرچند این مبلغ برای شرکتی مثل گوگل زیاد نیست اما لطمه‌ای که به اعتبار آنها وارد می‌شود به مراتب سنگین‌تر خواهد بود.

این شرکت زمانی به واسطه محیط کاری شاد و فضای باز شناخته می‌شد اما در سال‌های اخیر درگیر رسوایی‌های متعددی بوده است. ۲ سال قبل پس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - از آنکه مشخص شد اندی رابین هم-بنیانگذار اندروید بعد از اثبات رسوایی جنسی نه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - تنها جریمه نشده بلکه ۹۰ میلیون دلار از گوگل پاداش دریافت کرده، بیش از ۲۰ هزار نفر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - از کارمندان و پیمانکاران - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - طرف قرارداد آنها در اعتراض - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نحوه رسیدگی این شرکت به شکایات کارکنان خانم پیرامون آزار جنسی مدیران عالی رتبه در بسیاری از کشورها به خیابان ریختند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone