🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42208.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند ۷۰ دلاری لنوو معرفی شد

پیشتر در خبرها در مورد اسپیکر هوشمند سونی با شما گفتیم و حالا لنوو هم در جریان IFA 2017 از محصول اختصاصی خود به نام Home Assistant Pack رونمایی کرده است. دستگاه قیمتی برابر با ۶۹.۹۹ ...

پیشتر در خبرها در مورد اسپیکر هوشمند سونی با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شما گفتیم و حالا لنوو هم در جریان IFA 2017 از محصول اختصاصی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود به نام Home Assistant Pack رونمایی کرده است.

دستگاه قیمتی برابر با ۶۹.۹۹ دلار دارد و یک پورت USB هم در بخش جانبی آن مشاهده می شود که امکان اتصال یکی از تبلت های اندرویدی این شرکت را به کاربرانش می دهد تا یک هاب مالتی مدیا را برای خود بسازند.

همانطور که می دانید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکسا مدتی است که بازخوردهای بصری اش را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از آنجایی که محصول لنوو هم از دستیار صوتی آمازون پشتیبانی می کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امکان اتصال تبلت به آن فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است، نتیجه خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

در مورد دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امکانات Pack باید بگوییم که به یک اسپیکر قدرتمند مجهز شده که در کنار تبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مذکور امکان مشاهده تلویزیون را در هرجایی برای کاربرانش فراهم می آورد.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد دستگاه بدون تبلت تقریبا بدون کاربرد است و از طرفی برای استفاده از آن باید به دیوار متصلش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمایید که این نکته نیز بر ضعف هایش می افزاید.

اسپیکر در نظر گرفته شده برای این گجت سه واتی است و دو میکروفن نیز برای آن در نظر گرفته شده که به گفته لنوو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از سه متر آنطرف تر صدای شما را خواهند شنید. با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برد دیگر اسپیکرهای موجود در بازار باید بگوییم که سه متر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مسافت زیادی نیست.

شرکت سازنده یک آداپتور کوچک را نیز برای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته که می توانید از آن برای اتصال این تبلت ها به دستگاه استفاده نمایید: Tab 4 8، Tab 4 10، Tab 4 8 Plus و Tab 4 10 Plus.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone