🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42212.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی سه پهپاد محبوب DJI به مناسبت نمایشگاه IFA 2017

DJI از آن دست برندهایی است که با دست نسبتاً پر پای به IFA 2017 گذاشته. این کمپانی سه محصول جذاب خود را با برخی بهبودها به روز رسانی کرده است. اولین کوادکوپتر یعنی Mavic ...

DJI از آن دست برندهایی است که با دست نسبتاً پر پای به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - IFA 2017 گذاشته. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این کمپانی سه محصول جذاب خود را با برخی بهبودها به روز رسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده است.

اولین کوادکوپتر یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - Mavic Pro Platinum - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به لطف باز طراحی پروانه ها، هنگام پرواز تا ۶۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - درصد صدای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کمتری تولید می کند. ضمن این که تغییر اندازه باتری نیز سبب شده تا حالا این پهپاد بتواند تا ۳۰ دقیقه در هوا باقی بماند. این محصول قرار است از ماه سپتامبر و با قیمت ۱۰۹۹ دلار روانه بازار شود.

لازم به ذکر است که مدل سال پیش این پهپاد دیگر تولید نمی شود و از این پس مدل جدید Platinum جایگزین آن خواهد شد.

علاوه بر این، DJI سری حرفه ای تر Phantom 4 را نیز با نسخه ای تحت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عنوان Phantom 4 Pro Obsidian به روز رسانی خواهد کرد. محصول جدید علاوه بر رنگ آمیزی مشکی اوبسیدین، در زمینه دوربین نیز بهبودهایی را تجربه خواهد کرد. ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این که جهت سبک سازی بدنه آن نیز از جنس منیزیم ساخته خواهد شد. پرنده مکانیکی مذکور قرار است از سپتامبر و با قیمت ۱۴۹۹ دلار روانه بازار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

Spark یکی دیگر از پهپادهای محبوب DJI است که به مناسبت نمایشگاه امسال از جهت نرم افزاری به روز رسانی شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دوربین این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پهپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متخصص در سفلی حالا قادر به ثبت عکس های پانوراما با افکت لنز چشم ماهی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بود. آپدیت این پهپاد ۵۰۰ دلاری نیز از ماه آینده در دسترس قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone