🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42211.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکرهای جدید مارشال از کروم کست داخلی و صدای چند اتاقه بهره می برند

کمپانی مارشال که به خاطر لوازم صوتی خود شهرت خاصی دارد، در جریان نمایشگاه IFA 2017 از مدل ارتقا یافته سه اسپیکر وایرلس Action ،Stanmote و Woburn خود رونمایی کرده و قابلیت های بیشتری به ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - مارشال که به خاطر لوازم صوتی خود شهرت خاصی دارد، در جریان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - نمایشگاه IFA 2017 از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - مدل ارتقا یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - سه اسپیکر وایرلس Action ،Stanmote و Woburn خود رونمایی کرده و قابلیت های بیشتری به آنها افزوده است.

پیش از هر چیز، سه اسپیکر مورد اشاره حالا به لطف اپلیکیشن Multi-Room مارشال، از صدای چند اتاقه پشتیبانی می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - کنند. اسپیکرهای وایرلس فعلی مارشال، تنها از طریق بلوتوث قادر به پخش محتویات صوتی است اما این مدل های ارتقایافته، حالا از اتصال وای فای نیز بهره مند شده اند، این بدان معناست که کروم کست به صورت داخلی در اسپیکرهای تعبیه شده و می توان از Spotify Connect برای پخش موسیقی استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران

هر یک از این اسپیکرها، هفت گزینه از پیش تعیین شده دارند که به کاربر اجازه می دهند اسپیکر را برای پخش آنی پلی لیست ها، آلبوم ها و ایستگاه های رادیویی اینترنتی مورد علاقه برنامه ریزی کند. همانطور که احتمالاً از پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - حدس زده اید، این گزینه ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - طریق اپلیکیشن مخصوص Marshall در دسترس خواهند بود و ضمناً از این اپ می توان برای دستکاری تنظیمات EQ و تنظم میزان درخشش LED های روی بدنه اسپیکرها استفاده کرد.

در مجموع محصولات جدید مارشال شامل اسپیکر کوچک Action، اسپیکر متوسط Stanmore و اسپیکر بزرگ Woburn می شود و بدیهی است با افزایش جثه، قدرت و البته قیمت اسپیکرها افزایش می یابد. این سه دستگاه به ترتیب با قیمت 350، 450 و 600 دلار فروخته خواهند شد و از امروز، برای پیش خرید در دسترس قرار می گیرند. اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - صورتی که نیازی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - به اتصال وای فای نداشته باشید، مارشال قصد دارد فروش مدل های پیشین را کماکان ادامه دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واله نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر میشه بگید شرکت شما آیا سمت ششصد دستگاه مازندران اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در ششصد دستگاه شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone