🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44064.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 سامسونگ را درون قاب محافظ جدیدش ببینید

اگر آیفون های امسال اپل را کنار بگذاریم، به یقین می توان گفت فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 حجم اصلی اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. امروز ...

اگر آیفون های امسال اپل را کنار بگذاریم، به یقین می توان گفت فبلت پرچمدار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 حجم اصلی اخبار و شایعات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. امروز نیز طبق روال گذشته، رندرهای جدیدی از این موبایل منتشر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده که با طرح های قبلی کاملاً همخوانی دارند.

این تصاویر از طریق یکی از سازندگان لوازم جانبی فاش شده که با استفاده از ابعاد دقیق و چیدمان کلی درگاه های گلکسی نوت 8، قاب محافظی را برای آن طراحی کرده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در این عکس ها می بینیم نمایشگر بیکران، وجه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشخصه پرچمداران امسال سامسونگ، در نوت 8 نیز حضور دارد و خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست. سه دکمه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سمت چپ دستگاه به تنظیم حجم صدا و فراخوانی دستیار دیجیتالی کمپانی کره ای یعنی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیکسبی اختصاص دارند.

در پایین دستگاه شاهد درگاه 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خروجی اسپیکر، و البته روزنه مخصوص قلم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - S-Pen هستیم که به صورت فشرده در کنار هم جای گرفته اند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در پشت موبایل که بخش هیجان انگیز ماجراست، ماژول دوربین دوگانه را می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بینیم که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دارند و فلاش LED دوگانه و حسگر اثر انگشت نیز آنها را همراهی می کنند.

گفتنیست تمام جزئیات فوق، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با تصاویر و رندرهای پیشین مطابقت دارند و به نظر می رسد در زمان رونمایی گلکسی نوت 8 در پایان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شهریور ماه، کم و بیش با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چنین شکل و شمایلی روبرو خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone