🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44061.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد؛ ابعاد کامپکت و قیمت 2000 دلاری

کمپانی معروف لایکا (Leica) همیشه محصولی جدید در چنته دارد، و این بار عضو جدیدی از خانواده T را معرفی کرده است که دوربینی بدون آینه (میرورلس) با لنز قابل تعویض را در ابعاد یک ...

کمپانی معروف لایکا (Leica) همیشه محصولی جدید در چنته دارد، و این بار عضو جدیدی از خانواده T را معرفی کرده است که دوربینی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بدون آینه (میرورلس) با لنز قابل تعویض را در ابعاد یک کامپکت روزمره در اختیارتان قرار می دهد. این دوربین که TL2 نام دارد، به سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و لنزهایی با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فاصله - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کانونی 17 تا 200 میلیمتر را پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

مهم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ترین وجه تمایز TL2 با نسل قبل، افزایش رزولوشن سنسور از 16 به 24 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر جدیدی به نام Maestro II است. TL2 سرعتی مثال زدنی در ثبت تصاویر متوالی دارد که با شاتر مکانیکی به 7، و با شاتر الکترونیکی به 20 فریم در ثانیه می رسد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

این دوربین شبیه دیگر محصولات بدون آینه، منظره یاب نوری یا الکترونیکی ندارد و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باید تصاویر خود را در نمایشگر 3.7 اینچی LCD و لمسی آن ببینید. TL2 می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند، ضمن اینکه توانایی ضبط ویدیوهای 1080p و 720p را هم به ترتیب با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نرخ 60 و 120 فریم بر ثانیه دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گستره ISO در این دوربین بین 50 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا 50000 قرار گرفته که از رقم حداکثری مدل TL1 یعنی 12500 واحد بیشتر است. سرعت فوکوس خودکار در TL2 به رقم خیره کننده 165 میلی ثانیه می رسد و حداکثر سرعت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شاتر هم 1/40000 ثانیه عنوان شده. قابلیت های ارتباطی وای-فای، HDMI و USB 3.0 نیز از جمله ویژگی های دیگر این دوربین به شمار می روند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

لایکا TL2 با لنزهای سری TL سازگار است، اما می توانید از لنزهای سری SL هم با بهره گیری از تبدیل ویژه استفاده کنید. این دوربین در رنگ های مشکی و نقره ای با بدنه کاملاً آلومینیومی عرضه می شود و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قیمت بدنه آن (بدون لنز) برابر با 1950 دلار تعیین شده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone