🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44062.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ فروش گلکسی نوت FE در کره جنوبی را محدود کرده است؛ افزایش احتمال عرضه جهانی

همان طور که می دانید، فروش رسمی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 به نام Note FE از هفته قبل در کره جنوبی آغاز شده است. حال خبرگزاری های محلی گزارش می دهند سامسونگ قصد ...

همان طور که می دانید، فروش رسمی نسخه بازسازی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده گلکسی نوت 7 به نام Note FE از هفته قبل در کره جنوبی آغاز شده است. حال خبرگزاری های محلی گزارش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می دهند سامسونگ قصد ندارد بیش از 400 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هزار دستگاه از این موبایل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را در کره جنوبی عرضه کند. یکی از مقامات سامسونگ در همین رابطه اعلام کرده «ما هیچ برنامه ای برای فروش بیشتر Note FE در کره نداریم.»

اپراتورهای محلی هنوز اطلاعات رسمی در مورد فروش این دستگاه را ارائه نکرده اند، اما افزایش قابل توجه نرخ فعال سازی خدمات موبایل در این کشور از هفتم جولای (16 تیر ماه) حکایت از استقبال چشمگیر کاربران دارد. نرخ فعالسازی سیم کارت در کره جنوبی تا هفته قبل به حدود 15 هزار عدد در روز می رسید، اما با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ورود گلکسی نوت FE به بازار، این رقم به 24 هزار عدد رسیده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

با وجود این استقبال خوب، ظاهراً - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - غول تکنولوژی کره به همین سطح فروش قناعت کرده و تصمیم ندارد تعداد بیشتری از این دستگاه را وارد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بازار محلی نماید. نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ظرفیت باتری آن نسبت به نمونه اصلی اندکی کاهش یافته و از 3500 به 3200 میلی آمپر ساعت رسیده، با قیمتی معادل 608 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دلار آمریکا به فروش می رسد.

برخی منابع محلی می گویند سامسونگ سودای عرضه جهانی گلکسی نوت FE را نیز در سر می پروراند و مقداری از موجودی این دستگاه را برای ارسال به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برخی بازارهای منتخب در نظر گرفته است. این نسخه بین المللی به جای چیپست اگزینوس، به چیپست اسنپدراگون 821 ساخت کوالکام مجهز شده. احتمالاً طی ماه جاری میلادی خبرهای بیشتری در مورد نسخه جهانی Note FE به گوش برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone