🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43751.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دانشگاه MIT، دستور پخت یک غذا را براساس تصویر آن تشخیص می دهد

اگر تا به حال پیش آمده که غذایی لذیذ برایتان سرو شده اما خجالتی تر از آن بوده اید که دستور پخت غذا را از میزبان بپرسید، آزمایشگاه علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی دانشگاه MIT، ...

اگر تا به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حال پیش آمده که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - غذایی لذیذ برایتان سرو شده اما خجالتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تر از آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بوده اید که دستور پخت غذا را از میزبان بپرسید، آزمایشگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - علوم کامپیوتری و هوش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مصنوعی دانشگاه MIT، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خبرهای خوبی برایتان دارد. تیم این دانشگاه اخیراً در همکاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با انستیتوی تحقیقات پردازش کشور قطر، نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Pic2Recipe توسعه داده که می تواند مواد تشکیل دهنده یک خوراک را از طریق تصاویر آن تشخیص دهد.

اینترنت ابزاری ارزشمند برای محققان است، زیرا منابعی کامل از لغات، تصاویر و فایل های صوتی را در اختیار آنها قرار می دهد تا هر نوع پایگاه داده ای فراهم آورند. با بهره گیری از اطلاعات درست، از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این منابع برای توسعه نرم افزارهای تشخیص چهره، رابط های کاربری صوتی و به طور کلی تر، بهبود هوش مصنوعی استفاده شده. اما وقتی نوبت به غذا می رسد، تکنولوژی هنوز به آن مراحلی که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتظار نداریم نرسیده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تیم آزمایشگاه MIT مشغول توسعه دیتابیسی شامل بیش از یک میلیون تصویر از غذاهای مختلف و نیز  الگوریتم لازم برای استخراج اطلاعات از آنها است. این اطلاعات در اختیار شبکه عصبی مصنوعی Pic2Recipe قرار می گیرند که به نوعی آموزش دیده تا قادر به شناسایی تصاویر و یافتن الگویی که آن غذا را به دستور پخت لازم متصل می کند باشد.

ایده کلی آن است که هنگامی که شما تصویری در اختیار Pic2Recipe قرار می دهد، بتواند لیستی از مواد اولیه تهیه کند و سپس به مقایسه آن با تصاویر و دستورهای پخت مشابه بپردازد. در حال حاضر نسخه ای آنلاین از این شبکه عصبی نیز راه اندازی شده که به عموم مردم اجازه می دهد آن را تست کنند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تا به این لحظه، Pic2Recipe بهترین عملکرد را در شناسایی دسرها، مانند کوکی ها و مافین ها از خود به جای گذاشته و از طرف دیگر، به سختی قادر به تشخیص خوردنی هایی نظیر سوشی، اسموتی و کوکتل ها است. محققان MIT - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می گویند گام بعدی، تشخیص نوع مواد مورد استفاده و چگونگی پخت غذا است؛ به عنوان مثال تشخیص اینکه آیا گوجه فرنگی رنده شده یا خرد شده و یا کدام - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نوع از قارچ در غذا مورد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده قرار گرفته.

این شبکه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عصبی در نهایت می تواند به مردم کمک کند که در صورت عدم دسترسی به اطلاعات کافی، متوجه شوند چه موادی در غذایشان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - وجود دارد. به عنوان مثال اگر مواد اولیه پخت یک غذا را می دانید اما از مقدار آنها آگاهی ندارید، یک تصویر از غذا می گیرید، اطلاعات مواد اولیه را وارد می کنید و سپس می توانید دستور پختی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با همان مواد بیابید و از اطلاعات آن، برای تخمین مقدار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هر ماده و میزان کالری آنها استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone