🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44060.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

روسیه در حمله هکی اخیر به نیروگاه های هسته ای آمریکا دست داشته است

همانطور که قبلا در خبرها خواندید در دو ماه گذشته، هکرهای ناشناس چندین شرکت کنترل کننده نیروگاه های هسته ای آمریکا را هدف حملات سایبری خود قرار دادند. حالا نشریه واشنگتن پست گزارشی را منتشر ...

همانطور که قبلا در خبرها خواندید در دو ماه گذشته، هکرهای ناشناس چندین شرکت کنترل کننده نیروگاه های هسته ای آمریکا را هدف حملات سایبری خود قرار دادند.

حالا نشریه واشنگتن پست گزارشی را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - منتشر کرده و مسئولیت انجام این حملات را بر گردن روسیه انداخته است.

ظاهرا مقامات آمریکایی در مصاحبه با این نشریه مدعی شده اند حمله سایبری اخیر که با حمایت دولت هم انجام گرفته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلاشی در جهت محدودسازی توانمندی های شبکه های انرژی آمریکا بوده است.

به گفته این مقامات هکرها توانسته اند به فایل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های مربوط به عملیات های کاری این نیروگاه ها دست پیدا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنند و تاکنون نشانه ای دال برای تلاش آنها برای در اختیار گرفتن کنترل آن تاسیسات یا مختل کردن فعالیت هایشان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به دست نیامده.

مقامات آمریکایی همچنین نگرانی خود در مورد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حملات هکی اخیر را مطرح کرده اند و به واشنگتن پست گفته اند که هکرها احتمالا دست به اقدامات مخرب شدیدتر یا بیشتری خواهند زد.

گفتنی است تا پیش از این صرفا خبر حمله به این تاسیسات از سوی FBI و نهادهای امنیتی آمریکا تایید شده بود و حرفی از روسیه به میان نیامده بود.

نفوذ روسیه به این تاسیسات اولین حمله هکی موفق علیه نیروگاه های برق هسته ای است

مقامات آمریکایی در مصاحبه خود نفوذ روس ها به این سیستم ها را نخستین حمله هکی موفق روسیه علیه تاسیسات تولید برق هسته ای قلمداد کرده اند.

گفتنی است واشنگتن پست در گزارش خود به شناسایی فعالیت سایبری یک نهاد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جاسوسی روس (با حمایت دولت این کشور) در آمریکا اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ جسارتا مرکز شما آیا دور و بر روستای سردرود تبریز آذربایجان شرقی سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای سردرود تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone