🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15146.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

Wear OS 3.0 معرفی شد؛ همکاری گوگل با سامسونگ، و احتمالاً مرگ تایزن

گوگل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از Wear OS 3.0 رونمایی کرد: نسخه‌ای بازطراحی‌شده که مسیر حرکت جدید این شرکت در دنیای محصولات پوشیدنی را احیا خواهد کرد. گوگل با همکاری سامسونگ پلتفرم متحدی به ...

گوگل امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از Wear OS 3.0 رونمایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - کرد: نسخه‌ای بازطراحی‌شده که مسیر حرکت جدید این شرکت در دنیای محصولات پوشیدنی را احیا خواهد کرد. گوگل با همکاری سامسونگ پلتفرم متحدی به وجود می‌آورد که به احتمال بسیار زیاد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - به معنای مرگ تایزن در ساعت‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود.

نسخه سوم Wear OS پنج سال پس از نسخه دوم این سیستم عامل معرفی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - می‌شود. این نسخه با همکاری سامسونگ عملکرد قوی‌تر، عمر باتری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - بیشتر و جامعه توسعه‌دهندگان قدرتمندتری خواهد داشت. اتحاد گوگل و سامسونگ پلتفرمی مشترک را به وجود می‌آورد که بازتر از قبل در دسترس تمامی تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند قرار خواهد گرفت. این شرکت‌ها حالا مثل شرایطی که برای اندروید وجود دارد می‌توانند تجربه کاربری Wear OS را مطابق سلیقه خود تغییر دهند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان

گوگل می‌گوید از سامسونگ آموخته که چگونه می‌تواند کارآمدی باتری را بهتر کرد و چطور باید برخی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - از پروسه‌ها را برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - ارتقای تجربه کاربر در پس‌زمینه اجرا کند. حالا اپلیکیشن‌ها ۳۰ درصد سریع‌تر اجرا می‌شوند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - و انیمیشن‌های روان‌تری دارند.

این دو شرکت با هم روی چیزهایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - مثل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - چیپست و بهینه‌سازی‌های سطح پلتفرم هم کار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - کرده‌اند. ظاهرا بهترین ویژگی‌های تایزن در Wear OS ادغام شده تا بهترین پلتفرم ممکن پدید آید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان

هدف از همکاری این دو غول - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - دنیای فناوری ایجاد مسیری برای توسعه‌دهندگان Wear OS و Tizen است تا بتوانند برای نسخه جدید سیستم عامل گوگل اپلیکیشن بسازند. این دو پلتفرم به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - خوبی می‌دانستند که بزرگترین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - نقطه ضعفشان کمبود اپلیکیشن بوده و حالا به شکل جدی در پی رفع این مشکل با هم وارد همکاری شده‌اند.

سامسونگ حالا تایید کرده که نسخه بعدی گلکسی واچ اولین حاصل این همکاری خواهد بود و با نسخه جدید Wear OS به بازار می‌آید، ولی فعلا اطلاعات کمی درباره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - این دستگاه در دسترس است. خبر امشب احتمالا به معنای پایان راه تایزن خواهد بود و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - تمرکز هر دو شرکت را به نسخه جدید سیستم عامل گوگل معطوف می‌کند.

Wear - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - OS 3.0 از نظر ظاهری سیستم هدایت جدیدی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - دارد که سرعت انجام کارها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - را افزایش می‌دهد. این نسخه دارای قابلیت تازه‌ای است که با دو بار فشار روی صفحه شما را به اپ قبلی منتقل می‌کند. افزون بر این، همان طور که انتظار داشتیم، حالا حتی توسعه‌دهندگان شخص ثالث هم به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - Tiles - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - دسترسی خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان

فیت‌بیت هم به کمک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - Wear OS می‌آید تا چیزهایی مثل اپ Today، مودهای ورزشی مختلف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - و Active Zone Minutes را در اختیارتان بگذارد. فعلا مشخص نیست که اطلاعات دقیقا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بانه استان کردستان - چگونه بین فیت‌بیت و Wear OS مدیریت می‌شود، ولی می‌دانیم که اطلاعات ثبت شده توسط اپ فیت‌بیت در Wear OS با اپ موبایل فیت‌بیت سینک می‌شود.

به‌روزرسانی‌های Wear OS 3.0 از پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone