تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30169.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی با حمایت ایرانسل افتتاح شد

مدرسه فوتبال «ستارگان سرخابی» به‌طور رسمی با حضور کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال، «سید جلال حسینی» و «سید مهدی رحمتی» و با حمایت ایرانسل افتتاح شد. ایرانسل در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود مدرسه ...

مدرسه فوتبال «ستارگان سرخابی» - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به‌طور رسمی با حضور کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال، «سید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جلال حسینی» و «سید مهدی رحمتی» و با حمایت ایرانسل افتتاح شد.

ایرانسل در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی را راه‌اندازی کرد تا به این وسیله بتوانداستعدادهای نوجوانان را در فوتبال کشف کرده و آنها را پرورش دهد. قرار است این مدرسه به وسیله «سید جلال حسینی» و «سید مهدی رحمتی» کاپیتان‌های دوتیم پرسپولیس و استقلال نظارت و مدیریت شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مدرسه فوتبال ستارگان سرخابی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از زمستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده و چشم انداز آن ایجاد زیرساختی استاندارد و بهره گیری از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدیدترین روش‌های آموزشی برای استفاده همه استعدادها از این امکانات در تمام نقاط فوتبال خیز ایران است.

نوجوانانی که در این مدرسه فوتبال حضور پیدا می‌کنند زیر نظر بازیکنان سابق دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدارک عالی مربیگری حرفه ای در آسیا را دارند آموزش می‌بینند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جریان مراسم افتتاحیه این مدرسه عصر امروز ۱۱ دی ماه برگزار شد، ایرانسل از سیم‌کارت هواداری کاپیتان تیم آبی پوش استقلال و کاپیتان تیم سرخ پوش پرسپولیس هم رونمایی کرد. اینطور که ایرانسل گفته‌است:

«این سیم‌کارت‌ها به‌طور اختصاصی برای هواداران این دو بازیکن همراه با عکس و امضای آن‌ها طراحی شده‌اند. هوادارانی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سیم‌کارت‌ها - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را تهیه می‌کنند علاوه بر ثبت‌نام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در باشگاه‌های هواداری، از مزایای مادی و معنوی نظیر شانس برنده شدن یک شام خاطره انگیز با بازیکن محبوب خود به همراه خانواده، استفاده از مزایا و تخفیف‌هایی در حوزه‌های حمل و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نقل شهری، باشگاه‌های ورزشی و بعضی از مراکز خرید برخوردار می‌شوند.»

ایرانسل از فصل قبل لیگ برتر فوتبال ایران با عقد قرارداد با باشگاه های پرطرفدار فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ، فعالیت‌های فوتبالی خود را گسترش داد و با سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، نیز تفاهم‌نامه‌ای در زمینه استعدادیابی و ارائه محتوای اختصاصی لالیگا در تلویزیون تعاملی «لنز» امضا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone