تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10111.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا تولید خودرو برقی را بدون کمک شرکت دیگری پیش خواهد برد

با وجودی که خبرهای مختلفی درمورد تصمیم اپل برای همکاری با شرکت‌های خودروساز از جمله تویوتا برای تولید خودرو برقی منتشر شده، اما این احتمال وجود دارد با هدف جلوگیری از به تاخیرافتادن پروژه، کار ...

با وجودی که خبرهای مختلفی درمورد تصمیم اپل برای همکاری با شرکت‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - خودروساز از جمله تویوتا برای تولید خودرو برقی منتشر شده، اما این احتمال وجود دارد با هدف جلوگیری از به تاخیرافتادن پروژه، کار را به تنهایی و بدون همکاری مشترک با شرکت‌های دیگر پیش ببرد.

منابع آگاه به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - بازار ادعا می‌کنند که واحد تحقیق و توسعه اپل برای توسعه سخت‌افزار خودروهای برقی در سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرد دو سال بعد و در سال ۲۰۱۶ غول فناوری با چالش‌هایی روبرو شد و تصمیم گرفت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - به دنبال شریک تجاری مناسبی باشد. به همین منظور اپل تاکنون با تویوتا، نیسان و همچنین BMW و هیوندای صحبت‌هایی انجام داده است. در تمام این مدت توسعه‌نرم‌افزاری این پروژه ادامه پیدا کرده اما واحد سخت‌افزار اپل تقریبا کار خود را متوقف کرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی

اکنون پس از ناکامی در پیدا کردن شریک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - تجاری مناسب، منابع ادعا می‌کنند که اپل تصمیم دارد توسعه پروژه خودروی برقی خود را به تنهایی آغاز کند. برای انجام این کار، غول فناوری عملکرد کامل سخت‌افزارهای داخلی خود را مجددا راه‌اندازی کرده و در حال انتخاب تامین‌کنندگان قطعات نهایی پروژه خود است.

گفته می‌شود دلیل اصلی تصمیم اپل، تاخیرهای بی‌شمار این شرکت بوده است. برخی از خودروسازان مانند فاکسکان تمایلی ندارند تا پیمانکار فرعی اپل باشند و شرکت‌های دیگر نیز ترجیح می‌دهند روی پروژه‌های خود تمرکز داشته باشند.

اپل به صورت عمومی درباره پروژه مرموز Apple Car خود به طور مفصل صحبت نکرده است. برخی گزارش‌های عنوان می‌کنند که کوپرتینویی‌ها قصد دارند تولید انبوه خودروهای برقی خود را در سال ۲۰۲۴ آغاز کنند اما بلومبرگ ادعا می‌کند این پروژه حداقل نیم دهه دیگر آغاز می‌شود. اخیرا «داگ فیلد» نایب رئیس پروژه‌های ویژه اپل که روی خودروی برقی اپل فعالیت داشته به شرکت خودروسازی فورد پیوست تا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - مدیر ارشد فناوری پیشرفته این شرکت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone