🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26471.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ملی فضای مجازی خبر «مردم نباید از گوگل استفاده کنند» را تکذیب کرد

روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی خبر «مردم نباید از گوگل استفاده کنند» را تکذیب کرد. این مرکز در بیانیه‌اش گفته است: «دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی در این گفتگو صرفا تاکید کردند که «شبکه ملی اطلاعات ...

روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی خبر «مردم نباید از گوگل استفاده کنند» - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را تکذیب کرد. این مرکز در بیانیه‌اش گفته است:

«دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی در این گفتگو صرفا تاکید کردند که «شبکه ملی اطلاعات در الزامات باید استقلال داشته باشد برای همین الزام کردیم که خدمات پایه ملی باشند مثلا الان برای پیدا کردن اطلاعات از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گوگل استفاده می کنیم که این درست نیست.» بنابراین هرگونه خبری که در رسانه‌ها درخصوص تعیین تکلیف برای استفاده از موتورهای جستجو منتشر شده است صحت نداشته و صراحتا تکذیب می شود.»

تکذیبیه این مرکز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در واقع برداشت‌های کوتاه کانال‌های تلگرامی و برخی خبرگزاری‌ها که از عنوان «مردم نباید از گوگل استفاده کنند» را هدف قرار داده است اما در نهایت، اظهار نظر «ابوالحسن فیروزآبادی» با انتقاد به عملکرد وزارت ارتباطات در زمینه توسعه شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و استقلال نداشتن این شبکه، استفاده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از گوگل و البته سایر سرویس‌های خارجی را زیر سوال برده بود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

رییس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، گفته بود که اگرچه پیشرفت شبکه ملی اطلاعات در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قسمت کلاسیک در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همه کشور به خوبی اجرا شده اما اگر شبکه ملی اطلاعات به شکل صحیح پیاده سازی شده بود نیازی نبود تا مردم از خدمات شرکت‌های خارجی مانند گوگل استفاده کنند:

«در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - الزامات ما، این شبکه باید استقلال داشته باشد برای همین الزام کردیم که خدمات پایه، ملی باشند. مثلا الان برای پیدا کردن اطلاعات از گوگل استفاده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌کنیم که این درست نیست. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اطلاعات ما از طریق آمریکا بیاید، این نقطه اختلاف ماست. یا در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حوزه پیام رسان بدون اغراق بالای ۹۰ درصد محتوای پیام رسان‌ها در کشور روی پلتفرم‌های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خارجی است. تعداد کاربران پیام رسان‌های داخلی از ۱۰ درصد بیشتر است اما از لحاظ حجم کارکرد بیش از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۹۰ درصد روی پیام رسان‌های خارجی هستیم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که دلیلی ندارد. این یعنی ما استقلال در فضای مجازی نداریم و نمی‌توانیم اعمال حاکمیت کنیم. وقتی من یک داروخانه را جست و جو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌کنم گوگل داروخانه‌ای را به من نشان - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌دهد که پول آگهی گرفته است. امنیت هم نداریم چون ممکن است ما را به جاهای بدی ببرد که به صلاح کشور نیست. این نکات مورد اختلاف ماست.»

همچنین دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با اشاره به نحوه درآمدزایی گوگل از تبلیغات کسب‌وکارها روی نقشه‌ی این شرکت، گفته بود که این شرکت «در یک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بحث فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی هم می‌تواند ما را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به ناکجاآباد ببرد.»

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

در همین رابطه «عبدالله رضیان» عضو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کمیسیون صنایع مجلس پیرامون زمزمه‌های بالا گرفتن اختلافات در شورای عالی فضای مجازی و در انتقاد به اظهارات فیروزآبادی به دیجیاتو  گفته بود:

«نباید عده‌ای بالا بنشینند و برای مردم نسخه بپیچند چرا که منع کردن مردم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از دسترسی‌ها - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نتیجه عکس می‌دهد. فضای مجازی پادگان نیست که مردم را به خط کنیم. مسئولیت ریاست این شورا با رئیس‌جمهور است و باید سیاست‌های کلان فضای مجازی را تعیین و ابلاغ کنند و اینکه دبیر شورای عالی فضای‌ مجازی خودش منتقد اقدامات دستگاه‌های دولتی در حوزه شبکه ملی اطلاعات شده‌، مایه تعجب است.»

بخشی از اظهار نظر فیروزآبادی در مورد شبکه ملی اطلاعات، عدم استقلال این شبکه و نیاز کاربران به سرویس‌های خارجی را در این ویدیو ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone