تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32815.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

روس ها ویدیوی زنده گوگل پیکسل ۳ اکس ال را منتشر کردند [تماشا کنید]

هرگاه سخن از درز اطلاعات درباره سری پیکسل ۳ است، این نام بلاگرهای روس است که می درخشد. این کاربران پس از انتشار آنباکس مقدماتی پیکسل ۳، حالا ویدیویی مفصل تر از جنبه های مختلف ...

هرگاه سخن از درز اطلاعات درباره سری پیکسل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۳ است، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این نام بلاگرهای روس است که می درخشد. این کاربران پس از انتشار آنباکس مقدماتی پیکسل ۳، حالا ویدیویی مفصل تر از جنبه های مختلف کار با این موبایل و قابلیت های مختلف اندروید پای را منتشر کرده اند.

در ویدیوی مذکور نسخه سفید پیکسل ۳ اکس ال مورد بررسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قرار گرفته که دو رنگ بودن پنل پشتی آن چندان محسوس نیست. علاوه بر این شاهد نمایشگری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۴۹۴ هستیم که به معنی سایز غول پیکر ۶.۷ اینچی خواهد بود. البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این سایز برابر ۶.۶۶۳ اینچ است که در کنار حاشیه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نه چندان واضح پایین از موبایلی غول پیکر خبر می دهد.

با توجه به اینکه ناشر ویدیو بر نهایی نبودن این موبایل تاکید می کند همچنان به پیاده سازی تغییرات دیگری در آن امیدوار خواهیم بود. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از ویژگی های مهم پیکسل ۳ اکس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ال می توان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ظاهرا باز هم خبری از دوربین دوگانه نیست و پنل پشتی به دوربین اصلی  ۱۲ مگاپیکسلی مزین خواهد شد که به لطف پردازش نرم افزاری قابلیت ثبت تصاویر پرتره را دارد. دوربین اصلی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مورد دیگری که در ویدیو به نمایش گذاشته شده دموی والپیپر نمایشگر همیشه روشن است گه در اندروید پای هم تعبیه شده بود اما احتمال می رود گوگل آن را به موبایل خود منحصر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone