🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23090.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ باگ دوربین گلکسی اس 20 اولترا را رفع می‌کند

کارشناسان چندین سایت از جمله PC Mag، حین بررسی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا متوجه چندین باگ در دوربین آن شده اند. سامسونگ در واکنش به این گزارشات در حال توسعه آپدیت برای برطرف کردن ...

کارشناسان چندین سایت از جمله PC Mag، حین بررسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا متوجه چندین باگ در دوربین آن شده اند. سامسونگ در واکنش به این گزارشات در حال توسعه آپدیت برای برطرف کردن این باگ ها است.

کمپانی کره ای در نامه ای به سایت ورج می گوید:

«گلکسی اس 20 از دوربین نوآورانه و پیشرفته بهره می برد. ما همواره در تلاش هستیم تا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - عملکرد آنرا بهبود داده و بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. در همین راستا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - در حال کار کردن روی آپدیت هستیم تا تجربه کار کردن با دوربین را بهبود دهیم.»

سامسونگ به طور دقیق به مشکلات دوربین پرچمدار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - خود اشاره ای نکرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان

گلکسی اس 20 اولترا (بررسی دیجیاتو) از دوربین پیشرفته بهره برده و سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. سامانه تشخیص فاز دوربین این گوشی قرار است به فوکوس خودکار سریع تر و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - دقیق تر کمک کند.

ولی برخی کارشناسان از کندی و بی دقتی آن در برخی موارد شکایت کرده اند که منجر به بر هم زدن فوکوس در تصاویر می شود. کم دقتی این سیستم روی فیلمبرداری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - هم تأثیر منفی می گذارد. برخی بررسی کنندگان پردازشگر تصویر این گوشی را نیز به باد انتقاد گرفته و می گویند پوست را بیش از حد صاف می کند.

گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس به خاطر بهره مندی از سامانه تشخیص فاز جداگانه، مشکلات فوکوس مدل اولترا را ندارند. گلکسی اس 20 اولترا بهترین دوربین را بین دو - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - مدل دیگر دارد و عجیب است که سامسونگ تاکنون نتوانسته الگوریتم های کاهش نویز و فوکوس خودکار را به درستی در آن پیاده سازی کند.

سامسونگ تاریخ انتشار آپدیت دوربین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قوچان استان خراسان - گلکسی اس 20 اولترا را اعلام نکرده است. این محصول 6 مارس (16 اسفند) به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone