🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23098.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ریزوماتیک؛ دوره آموزشی برنامه‌نویسی برای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز

مدرسان دوره آموزشی ریزوماتیک مهارت برنامه نویسی برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) روی بلاکچین اتریوم را به یک شیوه جدید تدریس می‌کنند. این رویداد در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود و برگزارکنندگان آن ...

مدرسان دوره آموزشی ریزوماتیک مهارت برنامه نویسی برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) روی بلاکچین اتریوم را به یک شیوه جدید تدریس می‌کنند. این رویداد در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود و برگزارکنندگان آن قصد دارند تفکر جدیدی را در برنامه‌نویسی به دیگران آموزش دهند. دوره آموزشی ریزوماتیک با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان - هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان - آماده سازی افراد برای ورود آن‌ها به بازار کار توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم طراحی شده است.

گفتمان «ریزوماتیک» مانند بلاکچین با یک مفهوم ساختارشکنی ترکیب شده است و بلاکچین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان - اتریوم هم با امکان ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توانسته تحولات زیادی را در صنایع مختلف از حوزه مالی تا بهداشت و سلامت ایجاد کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان

دوره آموزشی ریزوماتیک با همین هدف یادگیری علوم جدید و همچنین در راستای آماده سازی برنامه‌نویسان علاقه‌مند برای ورود آن‌ها به بازار کار توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم طراحی شده است. به گفته برگزارکنندگان این رویداد، شرکت‌کنندگان در این دوره با چندین جلسه کارگاه آموزشی آن چه که برای پیاده سازی یک راهکار بلاکچینی نیاز دارند را فرا می‌گیرند.

همچنین دوره آموزشی ریزوماتیک از سخنرانی منتورهای با تجربه در حوزه فین‌تک و بلاکچین بهره برده و شبکه‌سازی نیز از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر هشتپر استان گیلان - اهداف این دوره دو روزه مختص برنامه‌نویسان و آینده‌پژوهان خواهد بود.

گفتنیست طراحان «ریزوماتیک» چند پکیج پیشنهادی برای ثبت نام در نظر گرفته‌اند که همه آن‌ها با اتر (اتریوم) قابل پرداخت هستند اما نکته جالب این است که اگر تعهد کنید در مدت ۱۶ ساعت آن چه یاد گرفته‌اید را به دیگران آموزش دهید ثبت نام این دوره برای شما رایگان خواهد بود. اگر تصمیم گرفتید در این دوره آموزشی شرکت کنید تا قبل از 11 مهر به سایت ریزوماتیک سر بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بدره نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سوال داشتم تعمیرگاه شما روستای گنجی هشتپر خدمات داره.
پاسخ: بله در روستای گنجی شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone