🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23092.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی HTC وایلدفایر R70 با دوربین سه گانه و باتری پرظرفیت معرفی شد

کمپانی HTC از جدیدترین گوشی خود با نام وایلدفایر R70 رونمایی کرد. از مهم ترین ویژگی های این گوشی اقتصادی که برای بازار هند و تایلند در نظر گرفته شده، می توان به نمایشگر بزرگ ...

کمپانی HTC از جدیدترین گوشی خود با نام وایلدفایر R70 رونمایی کرد. از مهم ترین ویژگی های این گوشی اقتصادی که برای بازار هند و تایلند در نظر گرفته شده، می توان به نمایشگر بزرگ با ناچ قطره ای، دوربین سه گانه و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - باتری پرظرفیت اشاره کرد.

اچ تی سی وایلدفایر R70 از نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 720x1560 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد. چیپست 16 نانومتری هلیو P23 که سه سال از عمرش می گذرد، در کنار رم 2 گیگابایتی به این گوشی نیرو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - می دهند. ظرفیت حافظه داخلی آن 32 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقاء تا 256 گیگابایت با کارت حافظه microSD را دارد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان  استان خراسان

در پنل پشتی، ماژول سه گانه دوربین کنار حسگر اثر انگشت قرار گرفته و شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با ضریب اف 2.4 و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج با اپرچر f/2.4 می شود. هوش مصنوعی دوربین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - حالت های عکسبرداری مختلفی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - همچون HDR، Beauty، پرتره و استیکرهای AR را به ارمغان می آورد.

ناچ قطره ای نمایشگر پذیرای دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. دوربین جلو نیز از حالت Beauty، پرتره و استیکرهای AR پشتیبانی کرده و فیلمبرداری با رزولوشن 1080p را فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان  استان خراسان

وایلدفایر R70 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - 10 واتی برخوردار است. از قابلیت های اتصالی آن می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت LTE، بلوتوث 4.2، GPS، جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه microUSB اشاره کرد. طول، عرض - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با 163.2، 77.8 و 8.9 میلیمتر بوده و 186 گرم وزن دارد.

وایلدفایر R70 با اندروید 9 و در رنگ های مشکی و آبی به زودی به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - خواهد شد. HTC هنوز قیمت این محصول را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone